اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

استاندار البرز: کارگروه تخصصی احصاء موانع در مدیریت شهری کرج تشکیل شود

استاندار البرز ضمن تأکید بر ایجاد وحدت و همدلی در میان اعضای شورای شهر کرج و ایجاد رضایت میان مردم، گفت: باید کارگروهی تخصصی برای احصا موانع و راهکارهای حل آنها، بررسی اقدامات صورت گرفته و نقاط ضعف و قوت آنها تشکیل شود.

استاندار البرز: کارگروه تخصصی احصاء موانع در مدیریت شهری کرج تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در دیدار با اعضای شورای اسلامی و شهردار کلانشهر کرج که شامگاه یکشنبه صورت گرفت، با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر مسؤولیت خطیری را در جهت نمایندگی مردم بر عهده دارند، گفت: امید که در راه کسب رضایتمندی مردم شریف و ولایت مدار کرج توفیق داشته و در پایان کارنامه درخشانی از خود بجای بگذارید.

استاندار البرز افزود: جای خوشحالی دارد که اکثر اعضای شورای اسلامی کلانشهر کرج جوان، دارای تحصیلات عالیه و انقلابی هستند و در اعضا ۶ فرزند شهید والامقام حضور دارند که این ترکیب در کشور کم نظیر است.

وی با بیان اینکه شهردار عزیز کرج نیز فرزند شهید هستند، بیان کرد: این بزرگواران همانند پدران خود حافظ آرمان‌های انقلاب هستند و برای آبادانی این مرز و بوم تلاش خواهند کرد.

استاندار البرز اضافه کرد: اطمینان دارم در پایان مسؤولیت این شورا در سایه وحدت، انسجام، مودت، گذشت و تلاش جهادی عملکرد بسیار خوبی بجای می ماند و موجب خرسندی مردم می‌شود.

وی گفت: بنده بنا به گفته رییس محترم شورای اسلامی شهر پس از شهردار محترم بعنوان عضو پانزدهم شورا در کنار سایر اعضا برای رشد و بالندگی کلانشهر کرج تلاش خواهم کرد.

عبداللهی گفت: طی جلسات و دیدارهای مستمر به موضوعات مختلف شهر می‌پردازیم و تدابیر لازم را با همفکری و انسجام می‌اندیشیم؛ این دوره از شورا باید برای مردم بهترین خاطرات را بسازد و اعتماد آنها را جلب کند.

عبداللهی اظهار کرد: باید کارگروهی تخصصی برای احصا موانع و راهکارهای حل آنها، بررسی اقدامات صورت گرفته و نقاط ضعف و قوت آنها تشکیل شود.

وی افزود: مردم از اعضای شوراها انتظار دارند که اقدامات ملموسی را رقم بزنند و باید برنامه محور در این زمینه اقدام شود چراکه ضرورت دارد سطح رضایتمندی را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه شهرداری کرج باید به درآمدهای پایدار برسد و با درآمدزایی، زیرساخت‌های خود را ارتقا دهد، یادآور شد: روز جمعه گذشته از بسیاری پروژه‌های استان دیدن کردم که کمربند شمالی کرج یکی از آنها بود، باید روند این پروژه تسریع شود.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه قطار شهری کرج یکی از مطالبات اساسی مردم است که سال هاست در انتظار بهره برداری از این امکان هستند، اضافه کرد: ارتباطات خوبی در سطح ملی داریم که به طور قطع برای پیشبرد اهداف در استان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عبداللهی یادآور شد: ورودی های شهر کرج باید نماد و المان مشخصی داشته باشد و بلحاظ بصری جذابیت ایجاد شود؛ البرز مشاهیر و آثار تاریخی فراوانی دارد که باید در نقاط مختلف شهر یاد و نامی از آنها باشد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول