اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اتحادیه‌های اول و دوم دانشگاه آزاد موجودیت خارجی ندارند ‍‍‍‍

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: با توجه به اینکه اتحادیه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد و سازمان اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد نتوانستند مطابق با مفاد اساسنامه خود تعداد اعضا را ترمیم کنند عملا موجودیتی ندارند و دیگر وجود خارجی نخواهد داشت.

اتحادیه‌های اول و دوم دانشگاه آزاد موجودیت خارجی ندارند ‍‍‍‍

به گزارش گروه تشکل‌‌های خبرگزاری دانشگاهی فارس، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در صفحه اینستاگرام خود از برگزاری دومین جلسه هیئت نظارت مرکزی بر تشکل‌ها خبر داد و گفت که در این جلسه مقرر شد با توجه به اینکه اتحادیه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد (اتحادیه اول) و سازمان اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد (اتحادیه دوم) علی‌رغم مساعدت حداکثری و زمانی که طبق قانون در اختیارشان قرار گرفته بود نتوانستند مطابق با مفاد اساسنامه خود تعداد اعضا را ترمیم کنند عملا موجودیتی ندارند و دیگر وجود خارجی نخواهد داشت.

جهان‌بین ادامه داده است: هیئت نظارت مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی چهار اتحادیه سراسری شامل جامعه اسلامی دانشجویان، انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، دفتر تحکیم وحدت، جنبش عدالتخواه دانشجویی و همچنین اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی را به رسمیت می‌شناسد.

بنابر اعلام معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد هیئت نظارت مرکزی دانشگاه آزاد با حفظ این دو نام از تشکل‌ها دعوت می‌کند تا نسبت به تشکیل اتحادیه دانشجویی در چارچوب قوانین و با نگاه محتوایی و گفتمانی و نه صرفاً جغرافیایی اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول