اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازداشت عاملان تیراندازی در خیابان ۶۰ متری یاسوج

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت هر دو عامل تیراندازی عصر جمعه گذشته در خیابان شصت متری یاسوج، با تلاش و سرعت عمل تحسین برانگیز مامورین خدوم پلیس اطلاعات استان، در همان شب کمتر از پنج ساعت خبر داد.

بازداشت عاملان تیراندازی در خیابان ۶۰ متری یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی ملک‌حسینی در هشداری به مخلان نظم و امنیت عمومی گفت: ایجاد درگیری و استفاده از هرگونه سلاح سرد و گرم، بازداشت و محکومیت به مجازات های سنگین را در پی خواهد داشت.

سید علی ملک حسینی با اعلام اینکه با بررسی اولیه در این اقدام اختلاف سابق یکی از بستگان دو متهم مسلح موتورسوار احراز شده و لذا انگیزه انتقام جویی شخصی مطرح بوده گفت: دادستانی با چنین اقداماتی شدیدترین برخورد قانونی را خواهد داشت.

وی بیان کرد:  در همان لحظات اول وقوع حادثه موضوع در دستور کار ویژه حوزه دادستانی قرار گرفت و دستورات قضایی جهت سرعت در شناسایی و بازداشت متهمین با ورود به منزل و مخفیگاه صادر شد و با تلاش و جدیت مامورین انتظامی پلیس اطلاعات استان کمتر از شش ساعت دستگیر و بازپرس با تفهیم اتهام هر دو متهم را با شدیدترین قرار تامین کیفری به زندان اعزام کرد.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این راستا با توجه به لزوم به کار گیری اقدامات قضایی و پیشگیرانه و برخورد و جلوگیری از جولان اراذل و اوباش تاکنون سه مرحله از طرح قضایی، انتظامی و امنیتی در مرکز استان بسیار موفقیت آمیز بوده و رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح ها مقادیر زیادی سلاح گرم و سرد و مهمات سلاح گرم و مشروبات الکلی کشف گردیده و گروهی از اراذل و اوباش دستگیر شده اند

 ملک حسینی دادستان در پایان ضمن تشکر از هوشیاری، احساس مسئولیت، همکاری و مشارکت بسیار خوب مردم فهیم و متدین استان با این مجموعه قضایی و پلیس، جهت برخورد با عاملین نزاع و حاملین سلاح گرم و سرد در جامعه، اذعان داشت : با استفاده از ظرفیت های موجود و رصد شبانه روزی با جدیت و قاطعیت، با اینگونه هنجارشکنان به شدت و با جدیت برخورد می نماید. چنین متهمانی تا پایان مهلت قانونی در بازداشت خواهند ماند.

شهروندان ارزشمند استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند از طریق خط ارتباطی سامد ک.ب با شماره 09172109773
گزارشات و مطالب خود را جهت بررسی از طریق پیام رسان های مطرح بصورت محرمانه جهت ارسال کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول