اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مهریز و خاتم قرمز شدند/ بستری ۹8 بیمار جدید کرونایی در آی سی یو یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با بیان این که در حال حاضر شهرستان های مهریز و خاتم در وضعیت قرمز کرونایی هستند، گفت: در حال حاضر 428 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند.

مهریز و خاتم  قرمز شدند/ بستری ۹8 بیمار جدید کرونایی در آی سی یو یزد

دکتر ابراهیم سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به وضعیت شکننده استان و کشور در بحث شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته، ۸۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شدند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر ۴۲۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان یزد بستری و خدمات دریافت می‌کنند، افزود: از تعداد کل بیماران بستری شده کرونایی در استان یزد ۹۸ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در حال حاضر شهرستان‌های مهریز و خاتم در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان‌های اشکذر، تفت و بهاباد در وضعیت زرد  و سایر شهرستان های استان یزد در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

سلمانی در پایان خاطرنشان کرد: تا انجام واکسیناسیون حداکثری، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات ضروری است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول