اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حزب الله خطاب به ریاض: حفظ هویت عربی در دفاع از مقاومت و آرمان فلسطین است

مسئول روابط رسانه‌ای حزب الله تاکید کرد که مقیاس داشتن هویت عربی، دفاع از ملت فلسطین و مقاومت آن به عنوان نخستین و کامل‌ترین آرمان عربی است.

حزب الله خطاب به ریاض: حفظ هویت عربی در دفاع از مقاومت و آرمان فلسطین است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «محمد عفیف» مسئول روابط رسانه‌ای حزب الله تاکید کرد فلسطین نخستین و کامل‌ترین آرمان عربی است .

به گزارش المنار، او طی نطقی در مراسم تجلیل از جمعی از خبرنگاران لبنان در شهرک صور گفت: حزب الله را به دلیل مواضع آن متهم می‌کنند و می‌گویند که اوضاع کشور را تا حد قطع روابط با عمق عربی پیش برده و این یک دروغ آشکار است.

عفیف آرمان فلسطین را جامع‌ترین و نخستین آرمان عربی خواند و گفت: حزب الله به فلسطین نزدیک است و مقیاس دفاع از هویت عربی ملت فلسطین و مقاومت و شهدا، مجروحین و اسرای آن است.

او با طرح این سوال که مگر فقط عربستان و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، عربی هستند، گفت: آیا سوریه، عراق، یمن، لیبی، الجزائر و برادران ما در مغرب عربی عرب نیستند؟چرا فقط عربستان و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس مشکل تراشی می‌کنند؟

مسئول حزب الله بر ضرورت حفظ روابط لبنان با کشورهای برادر عربی تاکید کرد و گفت: رابطه با این کشورها به نفع لبنان است و کشور برادر، سوریه نیز دروازه طبیعی لبنان به جهان عرب است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول