اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نظر کارشناس داوری در مورد صحنه جنجالی پیکان و ذوب‌آهن

کارشناس داوری فوتبال به بررسی صحنه‌های مهم دیدار معوقه دو تیم پیکان و ذوب‌آهن پرداخت.

نظر کارشناس داوری در مورد صحنه جنجالی پیکان و ذوب‌آهن

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برخورد توپ به دست مدافع ذوب‌آهن در محوطه جریمه این تیم در نیمه اول، اظهار داشت: در این صحنه، برخورد توپ به دست مدافع ذوب آهن در محوطه جریمه هند نیست. دست مدافع فضایی را اشغال نکرده بود و در امتداد بدن قرار داشت.

وی در خصوص پنالتی تیم پیکان عنوان کرد: مدافع ذوب آهن زمانیکه موفق به زدن توپ نمی‌شود، با بی احتیاطی پای مهاجم را مورد هدف قرار می‌دهد. به همین خاطر اعلام پنالتی از سوی داور صحیح بود.

کارشناس داوری در خصوص صحنه بحث برانگیز اعلام پنالتی برای ذوب‌آهن که با مشورت کمک داور این تصمیم برگردانده شد، گفت: اکبریان اصلا اشتباه کرد که این صحنه را پنالتی اعلام کرد. بازیکن پیکان توپ را زد و برخوردی با پای بازیکن ذوب‌آهن نداشت. سوالی که مطرح است؛ چطور کمک داور از آن فاصله متوجه شد و تصمیم داور وسط را برگرداند اما اکبریان در دو قدمی صحنه بود و ندید که عجیب است.

وی افزود: اگر کمک داور اعتقاد به پنالتی نداشت، نباید روی خط محوطه 18 قدم قرار می‌گرفت. او باید روی خط طولی می ایستاد، داور را صدا می‌زد و با او صحبت می‌کرد. در هر حال، اعلام پنالتی اشتباه بود و اینکه تصمیم خودش را برگرداند، درست بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول