اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ماجرای اختلاف فدراسیون فوتبال با برند البسه تیم های ملی / پای غرامت 8 میلیاردی درمیان است

فدراسیون فوتبال مدتی است که با برند البسه تیم های ملی مختلف به مشکل خورده و یکی از دلایل اعتراض بازیکنان تیم ملی به وضعیت لباس‌هایشان همین موضوع است.

ماجرای اختلاف فدراسیون فوتبال با برند البسه تیم های ملی / پای غرامت 8 میلیاردی درمیان است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که در دو سه ماه اخیر قرار بوده شرکت آل اشپورت پیراهن های تیم های ملی زیر مجموعه فدراسیون فوتبال را تامین کند اما این اتفاق صورت نگرفته و در این مدت هر یک از تیم های ملی با لباس هایی با برندهای متفرقه تمرینات و بازی های خود را انجام داده اند.

این موضوع به قدری قابل توجه بوده که حتی رسانه ها در مورد این شرایط توزیعی لباس های تیم ملی و بی کیفیت بودن آنها مطالب مختلف نوشتند تا اینکه صدای اعتراض بازیکنان تیم ملی در پستی مشترک بلند شد و آنها نسبت به پوشیدن پیراهن های تکراری معترض شدند(اینجا ببینید)

شب گذشته بعد از برد تیم ملی مقابل لبنان بازیکنان تیم ملی در اقدامی مشترک پست اینستاگرامی را در صفحات خود منتشر کردند که در بخشی از این پیام نسبت به اینکه لباس های کهنه می پوشند و باید بعد از هر بار استفاده آن را شسته و دوباره استفاده کنند ابراز گلایه کرده بودند. 

سوال اینجا است مگر نه اینکه فدراسیون فوتبال در تاریخ 9 شهریور سال جاری اعلام کرد که شرکت آل اشپورت اسپانسر و تامین کننده همه پیراهن های تیم های ملی شده است اما واقعا چرا تیم های ملی کشورمان به این سرنوشتی دچار شده‌اند؟

پیگیری های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس نشان می‌دهد که علت تمامی این اتفاقات اختلاف بین شرکت برند البسه تیم‌های ملی و فدراسیون فوتبال است. ریشه اصلی این اختلاف هم به قرارداد اولیه این شرکت با فدراسیون برمی گردد.

در واقع مسئولان فدراسیون فعلی مدعی هستند که قصد فسخ قرارداد با شرکت مذکور را داشته اند اما به دلیل شرایط قراردادی امکان فسخ پیدا نکرده‌اند و به همین دلیل با ارائه راه حل هایی توافق جدیدی با شرکت آل اشپورت کردند که تا پایان قرارداد حداقل با شرایط جدید پیراهن های تیم های ملی را تامین کند اما با وجود این توافقِ جدید باز هم لباس های تیم های ملی از سوی این شرکت تامین  نشده است!

در واقع گره ماجرا همینجا است که چه مسائل حقوقی بین طرفین برقرار است که این شرکت حاضر به عمل کردن به تعهداتش نیست؟ چه قراردادی بین مدیرعامل شرکت مورد نظر با فدراسیون بسته شده امکان فسخ آن تاکنون نبوده است؟

البته ظاهرا در سه ماه گذشته با توجه به اینکه آل اشپورت به تعهداتش عمل نکرده فدراسیون به طور جدی خواستار فسخ قرارداد و پرداخت غرامت از سوی این شرکت شده است. گویا شرکت آلمانی مبلغی حدود 8 میلیارد تومان باید به فدراسیون بدهد اما آنها تاکنون زیر بار پرداخت این غرامت نرفته اند که هنوز مشخص نیست دلیل این موضوع چیست. اما فدراسیون فوتبال در دو هفته گذشته به طور جدی به دنبال فسخ قرارداد است تا هر چه زودتر مشکل تامین البسه تیم های ملی حل شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول