اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

کمک مومنانه کشتی‌گیران/افتخارآفرینان به دنبال شاد کردن دل مردم+ تصاویر

مراسم کمک مومنانه فدراسیون کشتی امروز با حضور قهرمانان و مدال‌آوران این رشته در خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد.

کمک مومنانه کشتی‌گیران/افتخارآفرینان به دنبال شاد کردن دل مردم+ تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم کمک مومنانه فدراسیون کشتی امروز با حضور قهرمانان و مدال‌آوران این رشته در خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد.

* حسن یزدانی نایب قهرمان المپیک توکیو در کشتی آزاد، محمدرضا گرایی قهرمان کشتی فرنگی المپیک و دیگر مدال‌آوران مسابقات جهانی نروژ و المپیک به همراه مسئولان فدراسیون کشتی در این مراسم حضور داشتند. ما هم به عنوان خادم این کشور تلاش می‌کنیم قدمی برای مردم نیازمند برداریم و به این موضوع افتخار می‌کنیم.


* حسن یزدانی در این مراسم گفت: خوشحالم این پویش‌ها می‌تواند در این اوضاع کمکی به هم وطنان باشد. فدراسیون کشتی در توان خود این کمک‌ها را داشته و امیدواریم چنین برنامه‌هایی ادامه دار باشد.


* محمدرضا گرایی در مراسم کمک مومنانه عنوان کرد: این کمک‌های مومنانه و حرکت انسان‌دوستانه امیدوارم تداوم داشته باشد. وظیفه ما کشتی‌گیران است که چنین حرکت‌هایی داشته باشیم.


* امیرحسین زارع هم خاطرنشان کرد: امیدوارم الگوی مناسبی برای عزیزانی که دستی در کار دارند، باشید. ما هم هر کاری از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم در میادین بین المللی دل مردم را شاد کنیم.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول