اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شفافیت آراء نمایندگان مطالبه مردم است و باید در دستورکار قرار گیرد

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس تاکید کرد: شفافیت آراء نمایندگان مطالبه مردم است و باید هرچه سریع‌تر در دستورکار مجلس قرار گیرد.

شفافیت آراء نمایندگان مطالبه مردم است و باید در دستورکار قرار گیرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به اقدام مقتدرانه سپاه در دریای عمان و در مواجهه با دزدی دریایی آمریکا اظهار داشت: حماسه غرورآفرین سپاه پاسداران در دریای عمان برای ملت ایران و آزدیخواهان جهان غرور آفرید.

وی در ادامه به مسأله شفافیت آراء نمایندگان و طرح مجلس در این خصوص اشاره کرد و خطاب به رئیس جلسه گفت: این طرح باید امروز در دستورکار قرار می‌گرفت؛ این طرح مطالبه مردم است و باید این اتفاق هرچه سریع‌تر بیفتد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه وزرا به رفتار و گفتار نمایندگان توجهی ندارند، تصریح کرد: برخی وزرا که در اینجا 250 تا 270 رأی گرفتند اگر امروز برای آنها رأی گرفته شود 50 رأی هم نمی‌آورند. این نکته را دیروز به آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور هم گفتم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول