اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

درخواست نماینده پلدختر برای استمهال بدهی سیل‌زدگان به بانک‌ها

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس با اشاره به سیل دو سال و نیم قبل از حوزه انتخابیش گفت: بانک‌ها آسایش و آرامش سیل‌زدگان را به هم زده‌اند و من خواستار اسمتهال بدهی سیل‌زدگان به بانک‌ها هستم.

درخواست نماینده پلدختر برای استمهال بدهی سیل‌زدگان به بانک‌ها

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید حمیدرضا کاظمی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس( چهارشنبه 19 آبان ماه) گفت: آقای رئیس جمهور تورم بیکاری و مشکلات معیشتی امان مردم را بریده و انتظار می‌رود در یک برنامه زمانبندی شده نهایت تلاش جهت حل مشکلات معیشتی مردم و مهار تورم به عمل آید.

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:علیرغم یاری و مساعدت‌هایی که پس از حادثه دلخراش از سیل فروردین ۹۸ صورت گرفت اما متاسفانه هنوز اثرات ویرانگر این سیل از چهره محروم شهرستان زدوده نشده است که از دولت انقلابی انتظار داریم با اقدامی جهادی مشکلات این دیار شهید پرور و ولایت‌مدار را رفع کند.

وی افزود: خواستار استمهال وام‌های پرداختی هستند بانک‌ها آرامش و آسایش سیل‌زدگان را به هم زده‌اند.

کاظمی خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور مردم لرستان بی‌صبرانه منتظر قدوم مبارک شما به استان و تصمیمات مهم و رفع محرومیت لرستان و دستور اکید به دولتمردان برای تسریع در پیشرفت پروژه‌های مهم استان لرستان هستند.

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علی‌رغم گذشته حدود دو سال و نیم از سیل و فرا رسیدن دوباره فصل بارندگی پروژه دیواره ساحلی شهر معمولا تعطیل است تقاضا دارم دستور تسریع در احداث دیواره ساحلی معمولان و تکمیل دیواره ساحلی پلدختر صادر شود.

وی در پایان با اشاره به دیگر مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از جمله خواستار رسیدگی به این مشکلات از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول