اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بغداد در بارسلونا شایعه یا واقعیت؟+فیلم

خبرنگار مطرح قطری درباره انتقال مهاجم السد به بارسلونا نظری متفاوت ارائه داد.

بغداد در بارسلونا شایعه یا واقعیت؟+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، جمال بلماضی سرمربی تیم ملی الجزایر 3 روز پیش یک بمب خبری را اعلام کرد. بنا به ادعای این مربی سرشناس بغداد بونجاح ستاره تیم ملی این کشور و عضو باشگاه السد قطر در راه بارسلونا قرار دارد تا تجربه جدیدی را داشته باشد.

بعد از ادعای این سرمربی سرشناس برخی از رسانه های اسپانیا نیز این خبر را تایید کردند و از نزدیک شدن ستاره گلزن السد به اردوگاه کاتالونیا خبر دادند.

اما محمد الکعبی خبرنگار مطرح قطری در مصاحبه با شبکه «الکاس» نظری متفاوت را ارائه کرد و گفت: با تمام احترام به جمال بلماضی و رسانه های اسپانیا بنا به منابع آگاه خبر انتقال بغداد بونجاح به بارسلونا شایعه است. البته من به بغداد احترام زیادی قائل هستم و او بازیکن سطح بالا و توانمندی است ولی این خبر در حد شایعه است.

ژاوی هرناندز بعد از 6 سال حضور در السد قطر هفته گذشته راهی بارسلونا شد و هدایت آبی-اناری ها را برعهده گرفت. با توجه به شناخت خوب ژاوی از بغداد این اخبار مطرح شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول