اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اوج گیری پروازها در فرودگاه بین المللی بیرجند

استاندار خراسان جنوبی موافقت با برقراری ۲ پرواز جدید در مسیر تهران - بیرجند - تهران را اخذ کرد.

اوج گیری پروازها در فرودگاه بین المللی بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «حمید ملانوری» استاندار خراسان جنوبی در دیدار با مدیرعامل شرکت هواپیمایی پارس ایر، موافقت این ایرلاین را با افزایش پروازهای استان اخذ کرد.

وی در این دیدار با تشریح ظرفیت های بی نظیر استان از تأثیر صنعت حمل و نقل هوایی بر توسعه خراسان جنوبی گفت.

استاندار با تأکید بر آمادگی استان در راستای حمایت از شرکت های هواپیمایی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، از همه ظرفیت های ممکن برای توسعه ناوگان هواپیمایی استان استفاده می کنیم.

ملانوری، تسهیل شرایط برای سرمایه گذاران و گردشگران و اهالی خراسان جنوبی را مهمترین برنامه استان اعلام کرد و اظهار داشت: افزایش تعداد پروازها، مطالبه به حقی است که با جدیت دنبال می شود.

وی افزایش تعداد پروازها و ایجاد مسیر های پروازی جدید به ویژه برای عتبات عالیات را به عنوان درخواست های استان از شرکت هواپیمایی پارس ایر مطرح کرد.

کاپیتان« نصرفرد» مدیرعامل شرکت هواپیمایی پارس ایر ضمن تأیید صحبت های استاندار درخصوص نقش و اهمیت صنعت حمل و نقل هوایی بر توسعه از همراهی با استان و پیگیری برای تحقق این مطالبات گفت.

شایان ذکر است؛ بنا به مذاکرات صورت گرفته در این جلسه، از پارس ایر با برقراری دو پرواز برای روزهای شنبه و دوشنبه در مسیر تهران- بیرجند موافقت نمود و طی هماهنگی با اداره کل فرودگاه‌های استان، زمان دقیق این پروازها به زودی اعلام می شود.

موافقت کاپیتان نصرفرد با موضوع برقراری پرواز بیرجند- عتبات هم از دیگر نتایج مطلوب این دیدار بود که به اخذ مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشور و برنامه ریزی برای انجام این پرواز منوط شد.

علاوه بر این؛ به زودی با توسعه ناوگان هوایی پارس ایر، روزانه برای فرودگاه بیرجند، برنامه پروازی در مسیر های مختلف لحاظ خواهد شد و به این ترتیب مسیرهایی همچون چابهار، زاهدان و... در برنامه های فرودگاه بیرجند گنجانده می شود.

انتهای پیام/ ۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول