اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای از 22 آبان

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از آغاز فعالیت حضوری کلاس‌های درس این دانشگاه از هفته آینده خبر داد.

برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای از 22 آبان

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه لازمه مباحث کارگاهی و تخصصی این دانشگاه کلاس‌های حضوری است، گفت: در 20 ماه گذشته کلاس‌های درس دانشگاه فنی و حرفه‌ای براساس الزام ستاد ملی کرونا به صورت مجازی برگزار شد اما حال که اکثر اساتید و دانشجویان واکسن‌های خود را تزریق کرده‌اند و همه‌گیری ویروس کرونا کمتر شده است، می‌توان کلاس‌های این دانشگاه را به صورت حضوری برگزار کرد.

به گفته وی، از 22 آبان کلاس‌های تخصصی عملی و کارگاهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، کلاس‌های تئوری البته همچنان به صورت مجازی است و از ترم آینده نیز به امید خدا تمام کلاس‌های این دانشگاه به صورت حضوری خواهد بود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای درباره آمار دانشجویان واکسینه شده این دانشگاه گفت: براساس آماری که هفته قبل گرفتیم حدود 50 درصد از دانشجویان این دانشگاه واکسن‌های خود را تزریق کرده‌اند.

پیام تیرانداز

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول