اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تذکرات شورا برای صیانت از مردم/درخواست شورا از شهرداری

عضو شورای شهر تهران گفت: تذکرات را برای صیانت از این حقوق می دهیم بنابراین طبیعی است باید پاسخ را بگیریم.

تذکرات شورا برای صیانت از مردم/درخواست شورا از شهرداری

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی عباسی در صحن امروز شورا در تذکری با اشاره به لزوم پاسخ دهی به تذکرات اعضای شورا، گفت: به یقین اگر همه به وظایف خود آگاه باشیم هم تداخل و هم تزاحم و هم اخلال در ماموریت ها پیش نمی آید.

وی ادامه داد: ما در ابتدای کار شورای ششم هستیم و لذا عدم پاسخ گویی به تذکرات را می گذاریم بر مشغله کاری دوستان و اینکه دوستان در ابتدای کار هستند و نیاز به هماهنگی است و این هماهنگی سخت صورت می گیرد. 

عباسی افزود: بنده مکاتبه ای با شهردار داشتم و بی پاسخ مانده و عزیزان این را در نظر داشته باشند که ما برای عرضه خودمان تذکر نمی دهیم بلکه ما به عنوان حقوقی که در قالب نمایندگان عهده دار مسئولیت شدیم این تذکرات را برای صیانت از این حقوق می دهیم بنابراین طبیعی است باید پاسخ را بگیریم. 

وی افزود: یک زمانی لازم است طرحی داده شود و یا مطالبه گری اتفاق بیافتد لذا برای اینکه پیگیری های مطالبات شهروندان نیاز به تدابیر لازم دارد تقاضای من این است که تذکرات اعضای شورا در اسرع وقت پاسخ داده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول