اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مطالبه‌گری هدف رسانه‌های انقلابی است

مدیرعامل مجمع فعالان رسانه‌های انقلابی در استان همدان با بیان اینکه یکی از اهداف رسانه‌های انقلابی مطالبه‌گری از مسوولان است گفت: رسانه‌ها ناظر بر عملکرد مسوولان هستند.

مطالبه‌گری هدف رسانه‌های انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، زهره پوروهابی ظهر امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره استانی «همدان ما» با بیان اینکه مجمع فعالان انقلاب اسلامی تشکلی غیر دولتی است که در فضای رسانه فعالیت می‌کند اظهار کرد: این تشکل مجمع و هیات مدیره دارد و بر اساس انتخابات عضو می‌شوند و طی این سال‌ها جریان‌سازی یکی از اهداف آن بوده است.

وی با بیان اینکه انواع رسانه‌ها در همدان وجود دارد که در این مجمع نیز عضو هستند افزود: ما جزو معدود استان‌های غرب کشور هستیم که سه روزنامه داشته و خبرگزار‌ی‌های مختلفی هم مستقر هستند که از پرتراکنش‌ترین خبرگزاری‌های منطقه غرب کشور هستند.

مدیرعامل مجمع فعالان رسانه‌های انقلابی در استان همدان با بیان اینکه حضور این رسانه‌ها ظرفیت خاصی است که هم رسانه‌ای‌ها و هم مردم باید قدر این ذخایر فرهنگی و رسانه‌ای را بدانند بیان کرد: در کنار مجمع فعالان به این جمع‌بندی رسیدیم که از این ظرفیت موجود استفاده کنیم به طوری که برای جلب توجه مردم استان و بالطبع مطالبه‌گری مشکلات آنها موضوعات استان را مورد بررسی قرار دادیم.

وی با بیان اینکه این مجموعه تشکل صنفی نیست و به لحاظ تولید محتوا تمرکز دارد، افزود: این مجموعه مباحثی چون انتخابات‌ها، جمعیت و مسائل مختلف استان را در جلسات به شور گذاشته و به آن می‌پردازد که این باعث می‌شود توجه مسوولان به دغدغه مردم و مطالبه آنها جلب شود.

پوروهابی با بیان اینکه یکی از جاهایی که مسوولان دعوت می‌شوند مجمع فعالان رسانه‌های انقلابی است عنوان کرد: هر مسوولی که به مجمع دعوت می‌شود، مطالبات مردم مطر‌ح می‌شود، مطالباتی که از سوی فضای رسانه‌ای نظارت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فضای مطالبه‌گرانه طبق موازین انقلاب اسلامی بر این مجمع حاکم است خاطرنشان کرد: جهت‌گیری مطالبات نیز طبق آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و حل و فصل می‌شود.

مدیرعامل مجمع فعالان رسانه‌های انقلابی در استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره "همدان ما" خاطرنشان کرد: جشنواره "همدان ما" بر اساس چالش‌های پیش روی استان قبل از روی کار آمدن استاندار جدید برنامه‌ریزی شد تا استانداری که منصوب می‌شود چالش‌ها و مطالبات را بشناسد.

 وی با بیان اینکه ۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید و از این تعداد برگزیده‌ها مشخص شدند گفت: قرار است این جشنواره هر سال برگزار شود به طوری که سال آینده گزارش اولین سال عملکرد استاندار و شهردار جدید محور جشنواره خواهد بود زیرا مدیران ما باید به این جمع‌بندی برسند که رسانه را به عنوان ناظر ببینند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول