اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

فرابورس ایران می تواند مبدا تحول اقتصاد کشور باشد

یک کارشناس بازار سرمایه در سلسله توئیت هایی اهمیت بازار سرمایه را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: فرابورس ایران می تواند مبدا تحول اقتصاد کشور باشد.

فرابورس ایران می تواند مبدا تحول اقتصاد کشور باشد

اخبار شرکتها؛ یک کارشناس بازار سرمایه در سلسله توئیت هایی اهمیت بازار سرمایه را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: فرابورس ایران می تواند مبدا تحول اقتصاد کشور باشد.

مهدی رباطی در این باره نوشت: فرابورس هر چند همنام بورس است ولی حیطه فعالیت بسیار گسترده ای می تواند داشته باشد که در بورس ممکن نیست و تاکنون به آن توجه جدی نشده، فراز و فرودهایی چون مسیر هدایت نقدینگی کشور به سمت فعالیتهای مولد تولیدی و حتی ساماندهی نقدینگی که به سمت سفته بازی می رود.

وی همچنین با اشاره به این که مسیر معاملاتی چون مسکن از این بازار می گذرد، عنوان کرد: به چه دلیل بسیاری از معاملات همچون معاملات بازارهای ثانویه باید خارج از فرابورس دنبال شوند. به چه دلیل مسیر عرضه اولیه شرکتها باید بیش از یکماه باشد و بسیاری چراهای دیگر که اگر پاسخ داده شوند می تواند رونق اقتصادی ایجاد کند.

به اعتقاد این کارشناس بازار سرمایه دولت محترم و جناب آقای رییسی از این مسیر و توجه جدی به فرابورس می توانند اقتصاد کشور را متحول کرده و بازار سرمایه را به صورت اساسی تقویت نموده و همچنین تامین مالی قابل توجهی برای دولت فراهم نماید. موضوعی تخصصی که نیازمند انتصابات دقیق و کارشناسی در این حوزه است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول