خطیبزاده به دولت و ملت نیکاراگوئه تبریک گفت
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران برگزاری موفق انتخابات در نیکاراگوئه را به ملت و دولت این کشور تبریک گفت.
به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سعید خطیبزاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (دوشنبه) برگزاری موفق انتخابات در نیکاراگوئه را به ملت و دولت این کشور تبریک گفت. سخنگوی وزارت امور خارجه با تبریک صمیمانه مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران به مردم برادر و دولت دوست نیکاراگوئه به واسطه نمایش و تمرین مجدد دموکراسی و برگزاری انتخابات در صلح و آرامش، ابراز امیدواری کرد نتایج این انتخابات به رشد و پیشرفت بیشتر نیکاراگوئه منجر شود. به گزارش فارس، رأیگیری انتخابات سراسری در نیکاراگوئه روز یکشنبه آغاز و در ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت محلی به پایان رسید. خیل گستردهای از مردم این کشور برای انتخاب رئیسجمهور و نمایندگان پارلمان نیکاراگوئه و همچنین پارلمان مرکزی آمریکای جنوبی به پای صندوقهای رأی رفتند. (اینجا بخوانید) انتهای پیام/
19:56 - 17 آبان 1400