اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برخوردهای سلبی در کنار برخوردهای ایجابی نیاز است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم برخوردهای ایجابی نسبت به بدحجابی، برخوردهای سلبی را هم لازم دانست و گفت: برای برخوردهای ایجابی باید ریشه یابی کرد و هر دستگاه دولتی مسئولیت اجتماعی خود را بپذیرد و برای اشتغال‌زایی و مسائل فرهنگی پول خرج کند.

برخوردهای سلبی در کنار برخوردهای ایجابی نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی در نشست ستاد عالی امر به معروف استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: ناهنجاری های یکه در رابطه با عفاف و حجاب در شهر مقدس قم اتفاق افتاده است یک شبه نبوده است و حل آن هم یک شبه نخواهد بود.

وی با بیان اینکه در مسأله عفاف و حجاب همه ما غافل بودیم و مقصریم، گفت: وقتی از مردم مطالبه رأی می کنیم و رأی خود را به تار موی خانم‌ها گره می‌زنیم نتیجه آن وضعیت امروز جامعه می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کدامیک از ما در تبلیغات انتخابات خود گفتیم که وضعیت حجاب و عفاف مسأله اصلی ما است؟ همه سکوت کردیم و گفتیم ۵۰ درصد رأی دهندگان خانم ها هستند و از این مسأله چشم پوشی کیدیم.

وی با بیان اینکه قانون آمران به معروف هم در دولت قبل به درستی اجرا نمی شد، افزود: مرددم قم مردم متدین و انقلابی هستند و افراد هم که به این شهر مهاجرت کرده اند اکثرا افراد متدین و مقیدی هستند و باید با ناهنجاری‌ها در قم برخورد شود.

امیرآبادی گفت: پیشنهاد من این است که اگر چه برخوردهای سلبی تأثیر آنچنانی ندارد ولی نباید از این برخوردها کوتاه بیاییم و برای این مسأله هم باید نیروهای مردمی را پای کار بیاوریم و مردم را برای این کار تشویق کنیم.

وی با اشاره به لزوم برخوردهای ایجابی با بدحجابی خاطرنشان کرد: برای برخوردهای ایجابی باید ریشه یابی کرد و هر دستگاه دولتی از جمله وزارت نفت و … مسئولیت اجتماعی خود را بپذیرد و برای اشتغالزایی و مسائل فرهنگی پول خرج کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارشاد، حوزه علمیه، دفتر تبلیغات و سایر نهادهای استانی بودجه آنچنانی برای مسائل فرهنگی ندارند، گفت: شرکت‌های بزرگ دولتی باید مسئولیت اجتماعی خود را بپذیرند و برای مسائل فرهنگی بودجه اختصاص دهند تا بشود کار فراگیری صورت بگیرد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول