اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

ساختن ۱۳۵ هزار کلاس درس در کشور شوخی نیست/ تعهد ۳ هزار میلیارد تومانی خیرین

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: ساختن ۱۳۵ هزار کلاس درس در کشور شوخی نیست.

ساختن ۱۳۵ هزار کلاس درس در کشور شوخی نیست/ تعهد ۳ هزار میلیارد تومانی خیرین

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور  در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کشور که امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گفت: آدم‌ها می‌آیند و می‌روند اما آنچه می‌ماند، کار نیکوست.

وی ادامه داد: خیرین بزرگوار وقتی صحبت از رنج کودک می‌شود، وقتی صحبت از نداشتن‌ها می‌شود، وقتی صحبت از آنچه می‌شود که شایسته بچه‌های این کشور است، خیلی راحت اشک می‌ریزند. این یعنی همان چیزی که خداوند به بندگان خاص خود می‌دهد. آدم‌هایی که دلشان آینه است و این آینه را ارزان به دست نیاوردند و به لطف بخشش به دست آوردند. 

مهاجرانی اضافه کرد: این انسان‌های بزرگ، کسانی از جنس آقای دکتر حافظی هستند که نام ایشان همواره در تاریخ و فرهنگ ایران ثبت خواهد شد. 

وی با بیان اینکه جنس خیرین خدمت، بزرگواری و رضای خداوند است، گفت: اینجاست که باید صمیمانه‌ترین سپاس‌ها را تقدیم آنها کرد؛ خیرین ملک دل را گرفتند؛ خیرین کسانی هستند که به معنای واقعی به دل سفر کردند و عشق را معنا کردند. تپیدن دل را برای بچه‌های این کشور معنا کردند. 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: شوخی نیست حدود ۱۳۵ هزار کلاس درس در طول این سال‌ها ساختند و خیرین چنین کاری را کردند.

مهاجرانی اضافه کرد: در سال گذشته به رغم تمام مشکلات مالی و  نوسانات اقتصادی، خیرین ۳ هزار میلیارد تومان کمک کردند.

وی اضافه کرد: خیرین فقط سازنده مدرسه نیستند بلکه سازنده بنای اعتماد هستند و کلاس اعتماد می‌سازند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور به استان‌هس فعال در این زمینه اشاره کرد و گفت: استان‌های خوزستان گلستان، گیلان و زنجان خوش درخشیدن و خوشا به حال ما که همچنین انسان‌هایی را داریم. 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول