اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

عشایر منطقه دمه برفگیر شدند

فرماندار چرام گفت:خانوارهای عشایری در منطقه سردسیری دمه برفگیر شدند.

عشایر منطقه دمه برفگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، در پی بارش برف در مناطق سردسیری چرام جاده‌های عشایری این شهرستان مسدود و مردم برفگیر شدند.

هادی فتاحی‌اصل در خصوص مشکلات ناشی از بارش برف اظهار داشت: جاده منطقه سردسیری و عشایری دمه سرفاریاب در پی بارش‌های دو روز اخیر برف مسدود و سه خانوار عشایری ساکن در این منطقه نیز برف گیر شدند.

فرماندار چرام افزود: با توجه به تداوم بارش برف در این منطقه علاوه بر مسدود شدن جاده، برق این منطقه نیز قطع شده و امکان دسترسی این خانوار‌ها به دیگر مناطق نیز وجود ندارد.

این مسؤول گفت: بر اثر بارش برف احشام این سه خانوار عشایری نیز در خطر تلف شدن قرار دارند و ضروری است برای نجات این سه خانوار عشایر و دامهایشان هرچه سریعتر چاره اندیشی شود.

فتاحی‌اصل گفت: انتظار است که دستگاه‌های خدمات رسان و امداد رسان استان و شهرستان چرام و دیگر شهرستا‌نهای همجوار برای نجات خانوار‌های عشایری درگیر برف در منطقه دمه سادات امامزاده علی چاره اندیشی کنند.

فرماندار چرام اضافه کرد: پیش از این در شهریور ماه به عشایر مناطق مختلف شهرستان چرام اعلام شد با توجه به کاهش دما و احتمال بارش برف و باران مناطق عشایری را ترک کنند و مقرر شد در صورتی که عشایر قصد ماندن در مناطق عشایری را داشته باشند باید از قبل با امور عشایری، بخشداری و فرمانداری هماهنگ کنند.

انتهای پیام/82016
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول