اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

یکی از مسؤولان حوزه علمیه خواهران: طلاب خواهر در هیچ تجمعی علیه واکسن شرکت نکرده‌اند

رئیس اداره مطالعات سیاسی و بصیرت‌افزایی حوزه‌های علمیه خواهران طلاب را از حامیان اصلی واکسیناسیون در برابر ویروس کرونا دانست و در برابر شایعه حضور طلاب خواهر در تجمعات ضد واکسیناسیون واکنش نشان داد.

یکی از مسؤولان حوزه علمیه خواهران: طلاب خواهر در هیچ تجمعی علیه واکسن شرکت نکرده‌اند

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس درپی انتشار شایعاتی مبنی بر تجمع طلاب خواهر علیه واکسیناسیون رئیس اداره مطالعات سیاسی و بصیرت‌افزایی حوزه‌های علمیه خواهران واکنش نشان داد و این شایعات را رد کرد.

طلاب خواهر در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب از واکسیناسیون عمومی حمایت می‌کنند

راضیه زارعی رئیس اداره مطالعات سیاسی و بصیرت‌افزایی حوزه‌های علمیه خواهران در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حمایت رهبر معظم انقلاب از واکسیناسیون و ضرورت حفظ بهداشت و سلامت عمومی افزود: طلاب خواهر در موقعیت‌های مختلف حامی و پیرو ولایت فقیه بوده‌اند و در این مورد نیز در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب از واکسیناسیون عمومی حمایت می‌کنند.

بانوان طلبه از ابتدای کرونا در خط مقدم مبارزه با این ویروس بودند

وی با اشاره به حضور بانوان طلبه در کنار کادر درمان و نیز یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان کرونا در ایام پیک‌های این بیماری خاطرنشان کرد: بانوان طلبه با درک مشکلات ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا تابع دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و دیگران را به این امر توصیه می‌کنند.

آغاز آموزش‌های حضوری حوزه‌های علمیه خواهران

رئیس اداره مطالعات سیاسی و بصیرت‌افزایی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به آغاز مجدد آموزش حضوری در حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: یکی از الزامات آموزش حضوری رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق واکسن است که طلاب خواهر با پیروی از آنها شور و نشاط علمی، اخلاقی و معنوی را دنبال می‌کنند.

مردم با تزریق واکسن به ریشه‌کنی این بیماری کمک کنند

وی با اشاره به تبعات فراوان همه‌گیری بیماری کرونا بر مسائل اجتماعی،‌ فرهنگی، اقتصادی و... از عموم مردم خواست تا با تزریق واکسن کرونا زمینه برچیده‌شدن این بیماری را فراهم کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول