اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مصوبه کمیسیون تخصصی مجلس/ هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در تایید و رد نامزدها اختیار تام دارد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه) از موافقت این کمیسیون با فصل الخطاب بودن نظر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها خبر داد.

مصوبه کمیسیون تخصصی مجلس/ هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در تایید و رد نامزدها اختیار تام دارد

روح‌اله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه 16 آبان) این کمیسیون اظهار داشت: طرح الحاق یک تبصره به ماده ۶۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شواهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران که با قید 2 فوریت در صحن به تصویب رسیده بود در جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بررسی و با اصلاحاتی در متن به تصویب رسید.

وی افزود: براساس تبصره‌ی الحاقی به این قانون که در قالب ماده واحده ارائه شده است، هیات مرکزی نظارت در خصوص تایید یا رد صلاحیت نامزدها و تایید یا ابطال انتخابات در چارچوب این قانون رأی نهایی و قطعی را صادر کرده و این رأی قابل شکایت و رسیدگی در دیوان عدالت اداری نیست.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: در بخش دیگر نشست عصر امروز این کمیسیون اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی بررسی شد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول