اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سراج: نساجی یک شب قبل از بازی به نفت آبادان باخت/ فوتبالی‌ها باید حرمت هم را حفظ کنند

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان گفت: با توجه به طرز تفکر بازیکنان نساجی این تیم یک شب قبل بازی نتیجه را به ما واگذار کرد.

سراج:  نساجی یک شب قبل از بازی به نفت آبادان باخت/  فوتبالی‌ها باید حرمت هم را حفظ کنند

بهنام سراج در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بازگشت خود به صنعت‌نفت آبادان و برتری دو بر صفر این تیم مقابل نساجی در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: صنعت‌نفت خانه خودم است و از بازگشت به آن خوشحال هستم اما واقعیت این است وجود منصوریان سبب شد چنین نتیجه‌ای کسب کنیم. بچه‌ها از لحاظ روحی و فنی در دیدار با نساجی سنگ تمام گذاشتند و حضور سرمربی تیم روی نیمکت ما تاثیر خودش را نشان داد.

وی افزود: جدا از زحمات محمد خرمگاه، حسین کاظمی، مرتضی بچاری، کاظم فرحانی و سایر اعضای کادرفنی،  غیبت سرمربی تیم ما در سه بازی قبلی تاثیرخودش را نشان داد و دیدید در بازگشت منصوریان نفت آبادان تا چه اندازه متحول شد. بازیکنان ما هم خیلی زحمت کشیدند و در زمینی که بازی در آن واقعا سخت بود، به مراتب از تیم نساجی بیشتر تلاش کرده و بازی بهتری انجام دادند.

سرپرست تیم نفت آبادان تصریح کرد: مقابل نساجی مستحق برد بودیم و شاید می‌توانستیم پنج گل به این تیم بزنیم. از اینکه نساجی تا این اندازه بد بازی کرد، تعجب می‌کنم اما باید یک نکته را بگویم. جلسه هماهنگی این بازی در هتل محل اقامت حریف انجام شد و شب پیش از این مسابقه دیدم رفتار بازیکنان نساجی جوری بود که قبل از شروع این دیدار خود را برنده می‌دانستند. این رفتار و تفکر سبب شد این تیم یک شب مانده به مسابقه، بازی را ببازد و در ذهن خودشان فکر می‌کردند راحت می‌توانند 5-4 گل به تیم ما بزنند. بعد از بازی به ساکت الهامی و شاهرخ بیانی گفتم تیم ‌تان یک شب قبل از مسابقه، نتیجه را واگذار کرد اما همین طرز تفکر سبب باخت نساجی شد. 

سراج خاطرنشان کرد: تیم ما هم فراتر از آنچه همه تصور می‌کردند ظاهر شد و نشان داد امسال هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اتفاقاتی مانند مشکلات مالی، دیر بسته شدن تیم و اردو نرفتن سبب شد صنعت‌نفت در سه هفته ابتدایی لیگ وضعیت خوبی نداشته باشد اما مهم‌تر از هر عامل دیگری کرونا گرفتن منصوریان و غیبت وی در نتایج تیم ما تاثیر گذاشت. خدا را شکر می‌کنم با بازگشت وی نفت زود از این وضعیت خارج شد زیرا در صورت شکست برابر نساجی کارمان خیلی سخت‌تر می‌شد. این برد سبب می شود با روحیه بهتری کار را ادامه داده و با ترمیم نقط ضعف در تعطیلی دو هفته لیگ برتر، با آمادگی بیشتری دیدارهای بعدی را برگزار کنیم.

وی در مورد حواشی دیدار نساجی و صنعت‌نفت و جر و بحث برخی بازیکنان و سرمربی تیم آبادانی با نیمکت‌نشینان حریف گفت: در چنین بازی‌هایی که تیم میزبان عقب می‌افتد و میهمان هم نیاز به برد دارد، رقم خوردن چنین اتفاقاتی طبیعی است. آدم‌های فوتبالی مثل اسماعیل اسماعیلی، شاهرخ بیانی و فرهاد کوچک‌زاده روی نیمکت نساجی بودند و به سرپرست این تیم گفتم ما فوتبالی‌ها حق نداریم به هم توهین کنیم. توقعی از آدم غیرفوتبالی نمی‌رود اما فوتبالی‌ها باید در هر شرایطی حرمت همدیگر را حفظ کنند.

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان عنوان کرد: از روی نیمکت نساجی به منصوریان توهین کردند که وی هم جواب داد. در آن شرایط پرفشار باید خویشتندار باشیم و سمت چنین حرکاتی نرویم. امیدوارم دیگر از این اتفاقات که در فوتبال طبیعی است شاهد نباشیم.

سراج در خصوص اینکه نفت آبادان باید چهار بازی آینده‌اش را مقابل تیم‌های مدعی سپاهان، پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر برگزار کند، توضیح داد: همه بازی‌ها در لیگ برتر سخت است. هرچند سپاهان به عنوان حریف بعدی ما یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی است اما ذوب آهن نشان داد سپاهان شکست ناپذیر نیست. قطعا تیم ما هم برای برد در هر مسابقه به زمین می‌رود. به نتایج سه بازی ابتدایی صنعت‌نفت نگاه کنید زیرا این تیم همیشه تیمی سرسخت و دردسرساز برای تیم‌های بزرگ بوده و امسال هم این اتفاق می‌افتد و نمایش خوبی را در هفته‌های آینده از تیم ما می‌بینید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول