اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

صالحی‌امیری: به دنبال رتبه‌ای بهتر از جاکارتا هستیم/مسیر ما برای بازی‌های آسیایی هموارتر است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: هدف‌گذاری ما این است مقام و نتیجه‌ای بهتر از بازی‌های ۲۰۱۸ کسب کنیم.

صالحی‌امیری: به دنبال رتبه‌ای بهتر از جاکارتا هستیم/مسیر ما برای بازی‌های آسیایی هموارتر است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلسه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش درباره حضور رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو امروز برگزار شد. 

سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک درباره نشست امروز، اظهارداشت: زمان کوتاهی تا بازی‌های آسیایی داریم یعنی ۹ ماه. ما درگیر المپیک بودیم به همین دلیل بعد از این بازی‌ها جلسات ستاد را تشکیل دادیم. امروز رسما ستاد شکل گرفت، معاونت قهرمانی، مشاور وزیر، اعضای هیات اجرایی و ... حضور داشتند. 

وی افزود: سیاست‌های کلی اعزام مشخص شد و دستور مقام معظم رهبری برای اعزام کیفی در دستور کار ما بود‌. استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای امکانات و همین طور حمایت از اعزام بیشتر بانوان برنامه‌های دیگر ماست. قرار است در کنار ستاد قهرمانی، ستاد فرهنگی را برای معرفی فرهنگ ایرانی در آسیا داشته باشیم. 

صالحی‌امیری در خصوص لباس کاروان، عنوان کرد: قرار شد سرپرست کاروان سیاست‌های لازم را از مقامات ذی ربط بگیرد، ما قرار است هم نظر ورزشکاران و هم عموم جامعه را هم بگیریم. 

رئیس کمیته ملی المپیک درباره رشته‌های اعزامی به هانگژو، خاطرنشان کرد: ما رشته‌ها را به ۳ بخش تقسیم کردیم؛ رشته‌هایی که قطعا مدال دارند، آنهایی که شانس مدال دارند، رشته‌هایی که شانسی ندارند. جمع بندی نهایی جلسه بعدی انجام می شود. هدف‌گذاری ما این است نتایجی بهتر از جاکارتا و یک پله بالاتر داشته باشیم. با تجربیاتی که از المپیک داریم مسیر هموارتر است و همان تجربیات در بازی‌های آسیایی به کار گرفته می‌شود. 

وی درباره نام و شعار کاروان، گفت: قرار شد نام و شعار کاروان را جمع و در جلسات بعدی در مورد آن بحث کنیم. مردم عزیز هم می‌توانند پیشنهادات خود را به ما بگویند. این شعار باید تصویری از نام ایران بزرگ و ارزش‌های ایرانی را در دل خود داشته باشد. جلسات ستاد هفتگی برگزار می‌شود و سرپرست کاروان به عنوان سخنگو با اصحاب رسانه در ارتباط خواهد بود.
 
صالحی امیری در پاسخ به این‌ سوال که در صورت برگزاری انتخابات کمینه چقدر تضمین می‌دهید برنامه‌ها اجرا شود، تصریح کرد: کمیته ملی المپیک قائم به شخص نیست و اساسنامه می‌گوید ۱۸ ماه قبل سرپرست مشخص شود ما هم اگر تاخیر داشتیم به خاطر المپیک بود.اساسا روند فعالیت کمیته جهت و مسیر مشخصی دارد و همه تصمیمات توسط ستاد گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول