اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بارسلونا با یک تیم مصدوم میزبان ژاوی شد

ژاوی که هنوز پایش را در باشگاه بارسلونا نگذاشته با یک تیم مصدوم مواجه شد.

بارسلونا با یک تیم مصدوم میزبان ژاوی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته بارسلونا کامبکی عجیب مقابل سلتاویگو خورد و برد 3 بر صفر را با تساوی عوض کرد. ناکامی بارسلونا در لالیگا تنها موضوع شب گذشته این تیم نبود. آنها که قرار است میزبان ژاوی در روز دوشنبه باشند، 3 مصدوم دیگر به خیل آسیب دیدگان خود اضافه کردند تا این سرمربی با مشکلی بزرگ کار خود را در این تیم آغاز کند.

اکنون بارسلونا 11 مصدوم دارد که می‌توان گفت یک تیم پیش از حضور ژاوی در این باشگاه آسیب دیده هستند که همه آنها را می‌توان بازیکنان تاثیرگذاری دانست. مهمترین مصدوم آبی‌اناری‌ها را می‌توان «آنسو فاتی» دانست که شب گذشته با آسیب دیدگی همسترینگ حداقل یک ماه دور از فوتبال شد.


فاتی اکنون مهمترین ستاره بارسلوناست که شب گذشته مصدوم شد

فاتی، گاوی، گارسیا،‌ آگوئرو، پیکه، پدری، بریت‌ویت ، نتو ، دست ،‌دمبله و سرخی روبرتو ،‌11 مصدوم بارسلونا هستند که کار ژاوی بسیار سخت خواهد شد. 

هنوز مشخص نیست که برای بازی ابتدایی ژاوی در 29 آبان مقابل اسپانیول کدامیک از این بازیکنان در دسترس خواهند بود. چیزی که قطعی است، ستاره‌هایی مثل فاتی، آگوئرو، بریت‌ویت و روبرتو در دسترس نخواهند بود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول