اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۵میلیارد تومان کمک مؤمنانه در مناطق زلزله‌زده کوهرنگ توزیع شد

مسئول سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری از برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه و اهدای بیش از پنج میلیارد تومان انواع وسایل گرمایشی و بسته‌های معیشتی به زلزله‌زدگان کوهرنگ خبر داد.

۵میلیارد تومان کمک مؤمنانه در مناطق زلزله‌زده کوهرنگ توزیع شد

هوشنگ فولادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با هدف کمک به زلزله‌زدگان شهرستان کوهرنگ، گفت: در این رزمایش که با حضور فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع)، فرمانداران شهرستان‌های ده‌گانه استان و فرماندهان نواحی شهرستانی سپاه در چلگرد برگزار شده بود بیش از پنجاه میلیارد ریال کمک مؤمنانه در مناطق زلزله‌زده توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این کمک‌ها شامل پتو، مواد غذایی، مواد بهداشتی و وسایل گرمایشی بود که با نظارت صحیح و به صورت عادلانه و متوازن در اختیار مردم زلزله‌زده قرار گرفت.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد سه‌جانبه میان زلزله‌زدگان، سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) و بنیاد مسکن برای بازسازی خانه‌های تخریب شده، تصریح کرد: در حاشیه این رزمایش یک باب منزل مسکونی نیز توسط فرمانده سپاه استان و فرماندار کوهرنگ کلنگ‌زنی شد.

فولادی بر آمادگی کامل گروه‌های جهادی استان برای بازسازی مناطق زلزله‌زده کوهرنگ تاکید و خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی استان از ساعات اولیه روز حادثه در کنار زلزله‌زدگان بودند و خدمت‌رسانی به آن‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول