اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف ۹۳۷ کیلو تریاک طی ۲ عملیات پلیسی در خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف ۹۳۷ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک طی دو عملیات پلیسی در استان خبر داد و گفت: در این رابطه 9 نفر دستگیر به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

کشف ۹۳۷ کیلو تریاک طی ۲ عملیات پلیسی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی نهبندان در عملیات مشترک با مأموران یگان تکاوری ۱۰۳ دهسلم، هنگام گشت زنی در محورهای فرعی این شهرستان یک سواری پژو ۴۰۵ را مشاهده و پس از شناسایی دقیق به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی بیان داشت: راننده پژو پس از مشاهده مأموران پلیس متواری شد که مأموران در یک عملیات هماهنگ و منسجم خودرو را متوقف و در بازرسی از سواری پژو ۷۱۹ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی مطرح کرد: مأموران در ادامه این عملیات یک موتورسیکلت که راه پاک‌کن و اسکورت خودروی حامل محموله مواد مخدر بود را نیز شناسایی و توقیف کردند.

فرشید با اشاره به اینکه مأموران در این زمینه یک خودرو و یک موتورسیکلت توقیف و ۳ متهم دستگیر کردند، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

وی ادامه داد: همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور «بیرجند-قاین» به یک سواری سمند که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی بیان داشت: مأموران سواری سمند را متوقف و بازرسی کردند که در بازرسی از خودرو ۲۱۸ کیلو گرم تریاک کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرشید اضافه کرد:مأموران در ادامه عملیات یک سواری پژو ۴۰۵ را در ارتباط با سواری سمند حامل مواد مخدر شناسایی و به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده پس از مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که با اقدامات پلیسی خودرو متوقف و ۲ سرنشین آن دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در استعلام انجام شده از سامانه‌های پلیس هر ۲ خودروی توقیف شده سابقه سرقت دارند و یکی از متهمان دستگیر شده نیز از سارقان سابقه‌دار است، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی بلافاصله موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول