اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای توسط اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و سازمان سراج

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از برگزاری دوره سواد رسانه‌ای با هدف تحقق بیانات رهبر انقلاب درباره جهاد تبیین خبر داد.

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای توسط اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و سازمان سراج

سعید هادوی عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: با توجه به رسالتی که رهبر معظم انقلاب در دیدار اربعین با دانشجویان در رابطه با جهاد تبیین در فضای مجازی بر عهده دانشجویان گذاشتند و همچنین با توجه به رسالت جامعه اسلامی دانشجویان مبنی بر تربیت نیروی تراز اول انقلاب، یک دوره سواد رسانه‌ای به همت این اتحادیه برگزار می‌‌شود.

دبیر روابط عمومی  اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: این دوره برای اولین بار در سطح ملی و با همکاری سازمان سراج برگزار خواهد شد.

هادوی تصریح کرد: این دوره در ۸ سر فصل تربیت رسانه ای، سواد خبری و فیک نیوز، سلبریتی و فرهنگ شهرت، سواد شبکه های اجتماعی، تکنیک های اقناعی، الزامات کنشگری در رسانه های اجتماعی ،آینده پژوهی فضای مجازی، طلیعه های تمدن سایبری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تقویت حلقه‌های میانی در استان‌ها، جریان‌سازی رسانه‌ای و ایجاد و تقویت جریان تبیین، جزء اهداف برگزاری این دوره هستند.

دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: با توجه به عملیات‌های رسانه‌ای مختلفی که دشمن با ابزارهای نوین انجام می‌دهد، لذا تقویت سواد رسانه‌ای جوانان برای خنثی سازی عملیات‌های رسانه‌ای دشمن کاری ضروری است.

وی اظهار داشت: با ایجاد جهاد تبیین، اثرگذاری دشمن را در جامعه کمتر می‌کنیم و این خود باعث تقویت فرهنگ ناب اسلام و حرکت در خط تبیین ارزش‌های اسلامی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول