اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

ملی‌پوش مهرام: تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها هستیم/ مدعیان زیاد هستند و لیگ سختی داریم

ملی پوش بسکتبال مهرام گفت: در این فصل تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان هستیم و با اضافه شدن خارجی‌ها شرایط بهتر می‌شود.

ملی‌پوش مهرام: تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها هستیم/ مدعیان زیاد هستند و لیگ سختی داریم

سعید داورپناه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال مهرام اظهار داشت: در این فصل باشگاه تصمیم گرفته تیم تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان باشد و در آینده با اضافه شدن بازیکنان خارجی و برطرف کردن نقاط ضعف قدرت تیم افزایش پیدا می‌کند.

وی در مورد تزلزل مهرام در چند بازی نخست مانند اکسون عنوان کرد: در آن بازی خود من افتضاح بازی کردم و همین موضوع روی بازی تیم تاثیرگذار بود. البته امسال همه بازی‌ها سخت بوده و چندین تیم مدعی هستند. اکثرا هم بازیکنان خارجی جذب کرده‌اند و قدرت شان افزایش پیدا کرده است.

ملی‌پوش مهرام ادامه داد: ما هم برای ادامه لیگ که سخت تر می‌شود،به بازیکن خارجی احتیاج داریم و هر زمانی که باشگاه و کادرفنی تصمیم بگیرند، جذب می‌کنند.

داورپناه در مورد رویارویی تیم ملی با بحرین در پنجره اول انتخابی جام جهانی گفت: این بازی‌ها هم حساسیت خاص خود را دارد. تیم ملی هم کادرفنی جدید دارد و امیدوارم هرکسی که حقش است به اردو دعوت شود.خوشبختانه 10 روز قبل از بازی اردو شروع می‌شو دو می‌شود به هماهنگی خوبی رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول