اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

آغاز بازگشایی مدارس متوسطه دوم از امروز/ فعالیت حضوری برخی مدارس بعد از 20 ماه

مدارس متوسطه دوم از امروز به تدریج و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بازگشایی شدند.

آغاز بازگشایی مدارس متوسطه دوم از امروز/ فعالیت حضوری برخی مدارس بعد از 20 ماه

علیرضا کمرئی سخنگوی آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس و معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس اظهار کرد: مدارس متوسطه دوم از امروز به تدریج و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شدند.

وی با بیان اینکه آموزش‌ها به صورت حضوری و مجازی ارائه می‌شود، گفت: مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شود و کلاس‌های درس متناسب با شرایط یک یا چند روز دایر هستند.

کمرئی در پاسخ به این پرسش که «مگر بر اساس الگوی بازگشایی مدارس، سه مرحله بازگشایی شامل مدارس کم‌جمعیت و پرجمعیت عشایری و روستایی، مدارس دارای کمتر از 300 دانش‌آموز و مدارس دارای بیش از 300 دانش‌آموز پیش‌بینی نشده بود؟»، افزود: زمانی که الگو را تشریح می‌کردیم، گفتیم این روند می‌تواند با مصوبات ستاد کرونا تغییر یابد.

وی ادامه داد: بر این اساس مدارس متوسطه دوم از نیمه دوم آبان می‌تواند فرایند بازگشایی را انجام دهند که آغاز شده است و برای مدارس متوسطه اول از آذر ماه بازگشایی خواهد بود یعنی مقدمات را آماده می‌کنند اما از آذرماه، فعالیت حضوری را شروع می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول