اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

منافع «نهبندان» در بازنگری سند ویژه توسعه تأمین شده است

فرماندار شهرستان نهبندان بر آمادگی هر گونه همکاری فرمانداری شهرستان نهبندان با شورای اسلامی و شهرداری نهبندان خبر داد و بیان داشت: در پروسه بررسی و بازنگری سند توسعه شهرستان نهبندان منافع این شهرستان در قالب بسه‌های پیشنهادی و اصلاحی تأمین شده است.

منافع «نهبندان» در بازنگری سند ویژه توسعه تأمین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، مجید بیکی عصر امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی و شهردار نهبندان، تعامل سازنده و دوطرفه بین دستگاه‌های اجرایی را تأمین کننده منافع عمومی دانست و اظهار داشت: حل معضلات حوزه شهری و مشکلات آحاد مردم نیازمند همکاری شهروندان و وفاق و همدلی و همت و تلاش همه جانبه مسئولان است.

وی بر آمادگی هر گونه همکاری فرمانداری شهرستان نهبندان با شورای اسلامی و شهرداری نهبندان خبر داد و بیان داشت: در پروسه بررسی و بازنگری سند توسعه شهرستان نهبندان منافع این شهرستان در قالب بسه‌های پیشنهادی و اصلاحی تأمین شده است.

فرماندار شهرستان نهبندان به نقش مشارکت مردم در توسعه شهر نهبندان اشاره و عنوان کرد: گفت‌وگو و ارتباط با مردم محلات و تلاش در جهت رفع مسائل و مشکلات شهروندان کمک چشمگیری به اعمال نقش مردم در توسعه شهر نهبندان خواهد کرد.

بیکی بر دسته‌بندی و اولویت‌گذاری مسائل و مشکلات حوزه شهری تأکید کرد و افزود: آسفالت معابر، ارتقاء مبلمان شهری، سامان‌دهی میادین ورودی شهر، بهسازی بوستان‌ها، نشاط اجتماعی، اجرای پروژه‌های عمرانی، احیای نقش مهم شهرداری در مدیریت یکپارچه شهری مبتنی بر منطق و تعاملات دو سویه، مدیریت بحران شهری با به‌کارگیری همه امکانات و سامان‌دهی بازار میوه و تره‌بار از مواردی است که کمک شایانی به توسعه شهر نهبندان می‌کند.

وی بهسازی بازار، سامان‌دهی حمل و نقل درون شهری با استفاده از امکانات حداقلی، اعمال نقش سیستمی همه دستگاه‌ها در مدیریت یکپارچه شهری، سامان‌دهی بافت‌های فرسوده، نظم و انضباط شهری، استفاده بهینه از ظرفیت اقتصادی میادین شهری در مسیر جاده اصلی، ایجاد و توسعه بازارچه صنایع ‌دستی، منابع درآمدی پایدار، ثبت مطالبات شهرداری از دستگاه‌های دولتی در سامانه «سماد» و به روزرسانی و بازنگری طرح جامع را از دیگر محورهای توسعه شهر ذکر عنوان کرد.

فرماندار شهرستان نهبندان همچنین به برگزاری نشست‌های مربوط به موضوع بررسی و بازنگری سند توسعه شهرستان نهبندان اشاره کرد و گفت: در فرآیند بررسی و بازنگری سند توسعه نهبندان که با مدیریت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی در حال انجام است، منافع شهرستان نهبندان در قالب بسته‌های پیشنهادی و اصلاحی تأمین شده است.

بیکی به جایگاه برجسته شوراهای اسلامی با نگاه توسعه‌گرا اشاره کرد و افزود: شورای اسلامی شهر نهبندان به عنوان ظرفیت مهم می‌تواند با اتکا به همه امکانات و قابلیت‌های موجود، محور توسعه و تعاملات و اتفاقات و وفاق و همدلی باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرمانداری شهرستان نهبندان تقویت همکاری‌ها و همدلی و وفاق بین نهادهای مردمی و دستگاه‌های اجرایی، توسعه شهرستان را به طور جدی در دستورکار قرار داده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول