اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اقدام اخیر سپاه باعث افتخار و تقویت غرور ملی شد

امام جمعه شهر چهاربرج با اشاره به اقدام اخیر پاسداران دلاور سپاه گفت:اقدام به موقع و قاطعانه سپاه باعث تقویت غرور ملی شد.

اقدام اخیر سپاه باعث افتخار و  تقویت غرور ملی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام اصغر جلالی  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چهاربرج از حضور دانش آموزان و عموم مردم در گرامیداشت روز 13 ابان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی که با شعارهای مرگ بر امریکا واسرائیل نفرت و انزجار خود را از ایادی ظلم و ستم و استکبار جهانی به رخ جهانیان کشیدندتشکر نمود و اظهار داشت:۱۳ آباد نمود مبارزه با استکبار و ایادی وابسته طاغوت است و همواره باید این ایام الله مورد توجه قرار گیرد.

 امام جمعه چهاربرج  در بخش دیگری از سخنان خود از فداکاری و شهامت پاسداران نیروی دریایی سپاه قدردانی کرد و افزود: نیروهای سپاه‌ پاسداران با شجاعت و قاطعیت خود در مقابل بزرگترین دزدی دریایی که می خواستند نفت ایران را به یغما ببرند ایستادند و جلوی این دزدی و غارت را گرفتند و بار دیگر ثابت نمودند که پای آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی  که همانا مبارزه و مقابله با زور گویی و استکبار است ایستاده اند، و این اقدام آن‌ها باعث تقویت غرور ملی شد.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به اهمیت فرهنگ اسلامی اظهار کرد: فرهنگ در هر جامعه هویت آن جامعه است.در دین اسلام نیز به امر فرهنگ اسلامی تاکید شده است اگر فرهنگ جامعه خدشه دار شود صدمات جبران ناپذیری می‌تواند در پی داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت خوش رفتاری و پرهیز از عیب جویی گفت:اگر اخلاق در جامعه حاکم شود سایر موارد به تبع آن قابل حل است و باید در این باره به تاکیدات اسلام و اهل بیت (ع) توجه کرد تا خود و جامعه را به سوی قله‌های پیشرفت و معنویت سوق دهیم.

انتهای پیام

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول