اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

جلوگیری از رکود و تعطیلی121 واحد تولیدی در آذربایجان‌شرقی

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی، گفت: در 6 ماهه نخست امسال، مسائل و مشکلات 121 واحد تولیدی به صورت تخصصی در دادگستری استان بررسی شده و از رکود و تعطیلی آنها جلوگیری شده است.

جلوگیری از رکود و تعطیلی121 واحد تولیدی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل‌اللهی امروز در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: برای شناسایی و حل مشکلات، بهبود نظام اداری، پیشگیری از وقوع جرم و نظارت بر حسن اجرای قوانین در کنار مدیریت اجرایی استان هستیم.
 
وی با تأکید بر ظرفیت بالای دستگاه قضایی در استان گفت: کارهای ماندگار آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه موجب امیدآفرینی در بین مردم شده و باور داریم که با حضور ایشان در رأس قوه مجریه و تیم پاکدست و فسادستیز دولت، مسائل و مشکلات کشور حل خواهد شد.
 
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با اشاره به برخی از اقدامات مهم دستگاه قضایی در استان، تصریح کرد: با تشکیل کمیته حمایت از منابع طبیعی از سال ۱۳۹۸، قریب به ۲ میلیون هکتار از اراضی ملی، تثبیت مالکیت شده و کارهای خوبی در راستای پیشگیری از وقوع جرم انجام شده است.
 
خلیل‌اللهی همچنین حمایت از تولید و احیای واحدهای راکد تولیدی را از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه قضایی استان برشمرد و با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی از نظر احیای کارخانجات ورشکسته جزو استان‌های پیشرو کشور است، افزود: در 6 ماهه نخست امسال، مسائل و مشکلات 121 واحد تولیدی به صورت تخصصی در دادگستری استان بررسی شده و از رکود و تعطیلی آنها جلوگیری شده است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول