اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

افشای توطئه‌های آمریکا باید در کتابهای درسی گنجانده شود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آموزش و پرورش باید نسبت به افشای اقدامات و توطئه های آمریکا و آگاهسازی نسل جوان در رابطه با این اقدامات جنایتکارانه، حتما مضامین این اسناد را در کتابهای درسی بگنجاند و نباید از این موضوع بیشتر از این غفلت شود.

افشای توطئه‌های آمریکا باید در کتابهای درسی گنجانده شود

مهدی شریفیان، نماینده مردم، تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به 13 آبان سالروز استکبارستیزی، اظهار داشت: این روز مهم و این نماد ارزشمند ظرفیت آن را دارد که به عنوان نماد مشترک جریان های مقاومت در تمام جهان برای آگاهسازی ملی و بین المللی در خصوص جنایت های جریان استکباری به کار رود.

وی افزود: سیزده آبان به درستی روز استکبارستیزی نام نهاده شده است و این روز مهم در برهه های مختلف شاهد رویدادهایی بوده است که در آن ها می توان روح مقاومت در برابر استثمار و زورگویی را مشاهده کرد و امروز که جهان از این عارضه مهم یعنی تسلط طلبی مستکبرین رنج می برد، باید از تمام توان برای بهره مندی از این نماد استفاده کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به مطالبه رهبر انقلاب در مورد قرار گرفتن مضامین مدارک به دست آمده از سفارت آمریکا در کتابهای درسی گفت: آموزش و پرورش باید نسبت به افشای اقدامات و توطئه های آمریکا و آگاهسازی نسل جوان در رابطه با این اقدامات جنایتکارانه، حتما مضامین این اسناد را در کتابهای درسی بگنجاند و نباید از این موضوع بیشتر از این غفلت شود.

وی تصریح کرد: نباید گرد فراموشی بر چهره سیاه و توطئه گر نظام سلطه در هر کجای جهان بنشیند و البته افشای این جریان پیچیده ظالم نیاز به مجاهدت دارد آنگونه که سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و همسنگرانش با بذل جان خود و ریختن خونشان هم توانستند پرده از خوی استکباری و جنایتکارانه آمریکا و ایادی آن بردارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول