اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پایان عربده‌کشی اراذل و اوباش/ دستگیری ۷ شرور

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۷ شروری خبر داد که موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند.

پایان عربده‌کشی اراذل و اوباش/ دستگیری ۷ شرور

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری 7 شروری خبر داد که با همدستی یکدیگر نظم عمومی محله بهشتی را بر هم زده بودند.

 سرهنگ جلیلیان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: شامگاه گذشته 2 مورد شرارت و عربده کشی توسط چندین شرور در محله بهشتی به این فرماندهی اعلام و تیم‌های مختلفی از این پلیس به محل های اعلامی اعزام و مشخص شد متهمان قبل از حضور ماموران از محل متواری شده اند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان اعضای باند 7 نفره‌ای بوده که با همکاری یکدیگر و با سر و صدا و عربده کشی موجب رعب و وحشت مردم شده اند.  

وی خاطرنشان کرد: در بررسی های پلیسی هویت سرکرده این باند و مخفیگاه وی شناسایی و مشخص شد متهم در یک خانه مجردی در باغی مخفی شده است.  

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه در عملیات‌های دیگری نیز سایر اعضای این باند و مخفیگاه آنان شناسایی شدند، افزود: پس از هماهنگی قضایی همه اعضای این باند در چند عملیات پلیسی و منسجم دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان 5 قبضه سلاح سرد، کشف شد. 

جلیلیان تاکید کرد: پلیس با هرگونه بی نظمی با اقتدار برخورد کرده و اجازه عرض اندام به شروران و ناامن کنندگان فضای عمومی جامعه، نخواهد داد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول