اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

خضریان: قانون فعلی نظارت بر رفتار نمایندگان کارآمد نیست

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به بررسی اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: آیا قانون موجود از کارآمدی لازم برخوردار است که اگر اینطور بود شاهد رد صلاحیت افراد در ادوار گذشته نبودیم.

خضریان: قانون فعلی نظارت بر رفتار نمایندگان کارآمد نیست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 12 آبان) و در جریان بررسی گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی درباره اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت بر رفتار نمایندگان و در موافقت با آن اظهار داشت: حفظ و حراست از شأن نمایندگی و مولفه نظارتی مجلس دارای اهمیت است؛ رهبر انقلاب بارها مطالبه کردند که مجلس ساختار نظارت بر خودش را پیش‌بینی کند.

وی افزود: آیا قانون موجود نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس از کارآمدی لازم برخوردار است؟ چرا شاهد رد صلاحیت افراد در ادوار گذشته بوده‌ایم.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: در حکومت اسلامی و علوی از چه می‌ترسیم؛ خوشبختانه در مجلس شورای اسلامی عموم نمایندگان از صلاحیت لازم برخوردار هستند و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

خضریان گفت: مردم می‌توانند مطلع شوند که آیا نماینده هدیه‌ای دریافت کرده یا خیر زیرا این حق مردم است که بدانند نمایندگان چه رفتاری انجام می‌دهند؛ مجلس برای اینکه نشان دهد نسبت به نظارت بر دیگران داری جدیت است باید بر خودش هم جدیت داشته باشد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول