اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پیگیری مطالبات سرایانی‌ها در پایتخت

جمعی از مسئولان سرایان با همراهی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی خواسته‌ها مردم سرایان را به پیش مقامات کشوری بردند و نظر پایتخت‌نشینان را برای تحقق این مطالبه ها جلب کردند.

پیگیری مطالبات سرایانی‌ها در پایتخت

به گزارش خبرنگار فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام «مجید نصیرایی» نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی به همراه امامان جمعه، فرماندار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهرهای سرایان، سه قلعه و آیسک در دیدارهای جداگانه‌ای  با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، وزیر  راه و شهرسازی، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر نیکزاد و دکتر مصری‌نواب رئیس مجلس شورای اسلامی ملاقات کردند.

در این دیدارها، پس از شنیدن مسائل و مشکلات شهرستان سرایان توسط مقامات کشوری  برای رفع  برخی از این مسائل دستورات لازم اخذ شد.

تخصیص اعتبار ویژه برای تکمیل باند دوم محور سه‌راهی روم به سرایان،  موافقت با تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای مطالعه جاده دیهوک- سه‌قلعه،  موافقت با حل مشکل اراضی اوقاف شهر آیسک، کمک به امور فرهنگی و مساجد شهرهای سرایان ،سه‌قلعه و آیسک و تأمین تجهیزات کلینیک تخصصی بیمارستان امام علی(ع) سرایان از اهم خواسته‌هایی بود که برای آن تصمیم‌هایی گرفته و دستوراتی دریافت شد.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول