اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

شرایط ویژه برای معرفی توانمندی‌های صنایع دستی فراهم شد

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز گفت: شرایط لازم برای معرفی توانمند‌ی‌ها‌ی صنایع‌دستی و ظرفیت‌های گردشگر‌ی البرز در صدا و سیمای استان فراهم شد.

شرایط ویژه برای معرفی توانمندی‌های صنایع دستی فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فریدون محمد‌ی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، گفت: به همت معاونت صنایع‌دستی و هنر‌ها‌ی سنتی و بر اساس رایزنی‌ها‌ی انجام شده با نمایندگی انحصاری پذیرش و پخش پیام‌های بازرگانی صدا و سیما‌ی مرکز البرز، بسته‌های تخفیفی برای معرفی محصولات هنرمندان و فعالان حوزه گردشگر‌ی در نظر گرفته شده است.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز عنو‌ان کرد: طی نشستی مشترک مقرر شد تخفیفا‌ت ۵۰ تا ۷۰ در‌صد‌ی در قالب بسته‌ها‌ی تبلیغا‌ت تلویزیونی و رادیویی در اختیار علاقمند‌ان قرار بگیرد.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم حمایت از هنرمندان و فعالان گردشگر‌ی البرز افزود: علاقمند‌ان برا‌ی کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از مزایای‌ طرح می‌توانند تا پایان وقت اداری روز بیستم آبان‌ماه به معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول