اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

واکنش رئیس اسبق به نامزدی در انتخابات کمیته/ علی‌آبادی: نتایج المپیک توکیو بد نبود

رئیس اسبق کمیته ملی المپیک در خصوص حضور در انتخابات کمیته صحبت‌هایی مطرح کرد.

واکنش رئیس اسبق به نامزدی در انتخابات کمیته/ علی‌آبادی: نتایج المپیک توکیو بد نبود

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد علی‌آبادی درباره اینکه آیا در انتخابات کمیته ملی المپیک نامزد می‌شوید، عنوان کرد: خیر نامزد نمی‌شوم اما هر کسی نامزد شود و هر کاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم.

رئیس اسبق کمیته ملی المپیک درباره تاریخ شفاهی ورزش ایران، گفت: تاریخ شفاهی بخشی از سابقه تاریخی ملت ایران است که باید ماندگار شود تا کسانی که برای کشور زحمت کشیدند، خودی نشان دادند و پرچم کشور را به اهتزاز درآوردند نامشان در دل‌ها زنده باشد. از کمیته تشکر می‌کنم که کار خوبی انحام داد.

علی‌آبادی در پاسخ به این سوال که بهترین نتیجه المپیک در زمان شما بوده فکر می‌کنید کمیته چه برنامه‌ای باید داشته باشد تا چنین نتیجه‌ای تکرار شود، خاطرنشان کرد: ورزش نیاز کشور است چیزی نیست که بتوان آن را از جامعه و جوانان دریغ کرد. جوانان در ورزش رشد می‌کنند و مدال می‌آورند اما توده مردم از ورزش لذت می‌برند بنابراین از نظر منابع مالی و زیرساخت‌ها، از نظر استفاده از مدیران، ارزش و بها به ورزشکاران و کمک‌های مالی باید همه چیز تامین شود و اگر اینها تامین شود ورزش رشد می‌کند. ما هنوز جای رشد در آسیا و جهان داریم و جایگاه چهارم و پنجم برای کشور ما خوب نیست. اگر به جایگاه سوم برسیم می‌توانیم بگوییم در بازی‌های آسیایی به جایگاه مطمئنی رسیده‌ایم. باید طوری برنامه‌ریزی کنیم در المپیک بین دوازدهم تا هفدهم جای ایران را حفظ کنیم.

وی درباره نتایج کاروان ایران در بازی‌های المپیک 2020 توکیو، عنوان کرد: نتیجه در توکیو هم نسبتا خوب بود. در این چند سال ورزش آن طور که باید از نظر مالی حمایت نشد. ورزش هزینه دارد و باید برای آن خرج کرد اما به طور کلی نتایج المپیک توکیو بد نبود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول