اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مجلس تکلیفش را با مسئولان سابق صنعت برق روشن کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سوء مدیریت وزارت نیرو در جریان خاموشی‌های گسترده در تابستان امسال گفت: مجلس باید تکلیفش را با صنعت برق و مسئولان آن روشن کند که چرا در ایام آخر عمر دولت این معضل بزرگ در کشور پیش بیاید.

مجلس تکلیفش را با مسئولان سابق صنعت برق روشن کند

 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد علیپور نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و پس از قرائت گزارش کمیسیون اصل نود در خصوص خاموشی‌های گسترده در تابستان امسال، ضمن تشکر از گزارش این کمیسیون گفت: تابستان اخیر شرایط بسیار سختی برای کشور بود و درست است که در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری مناسبی در صنعت برق نداشته‌ایم، اما قطعی‌های مکرر برق خانوارها را با سختی مواجه کرد.

وی افزود: در این مدت هر جا سر زدیم گلایه‌ها و شکایت‌های بسیاری به ما کردند و کشاورزان نیز به خاطر قطعی‌های مکرر برق دچار ضرر و زیان‌های غیرقابل جبران شدند و محصولات آنها که باید در چند نوبت آبیاری شوند دچار آسیب شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد: مجلس باید تکلیفش را با صنعت برق و مسئولان آن روشن کند که چرا امسال و در روزهای آخر کار دولت و در ایام انتقال قدرت، باید این معضل بزرگ در برق کشور پیش بیاید و کل مردم را اذیت کند؟!

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول