اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

واکنش عضو شورای شهر به حکم یکساله مدیران شهرداری/ شهردار انقلابی چه موضوعی را دنبال می‌کند؟

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حکم یکساله مدیران، معاونان و شهرداران مناطق توسط زاکانی نشان می‌دهد شهردار انقلابی منافع شهر را دنبال می‌کند، گفت: باید از مرحله راهبردها در شهرداری وارد برنامه‌های اجرایی شویم.

واکنش عضو شورای شهر به حکم یکساله مدیران شهرداری/ شهردار انقلابی چه موضوعی را دنبال می‌کند؟

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت:‌علیرضا زاکانی شهردار تهران از زمانی که به شهرداری آمده اقدامات زیادی انجام داده و حتی تا پاسی از شب در محل کار خود حضور دارد تا به عقب‌افتادگی‌های چند ساله تهران به ویژه در شورای پنجم سر و سامان ببخشد.

وی با اشاره به اینکه در حال نزدیک شدن به موضوع بررسی بودجه 1401 شهرداری هستیم گفت:‌ زاکانی در مسیر انتخاب به شورا برنامه‌های خوبی برای شهرداری ارائه داد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: همانطور که علیرضا زاکانی احکام مدیران خود را یکساله در نظر گرفته یعنی عهد اخوت با کسی ندارد و شهردار انقلابی منافع شهر را دنبال می‌کند.

اقراریان بیان داشت: شورا بر اساس برنامه‌ای که زاکانی به اعضای شورا ارائه داده به آن جهت شهردار شدن رأی داده و ان‌شاءالله همه این برنامه‌ها محقق خواهد شد.شهردار پایتخت تصویری از تهران 1404 ترسیم کرده و برنامه‌هایش را قبلا به شورا ارائه داده بود که امیدواریم در راهبردهای ایشان این موضوع عملیاتی شود.

وی گفت: شهردار تهران لازم است از راهبردها وارد مرحله نظام برنامه‌ریزی برای حل مسائل شوند و تجربه مدیریتی شهر تهران نیاز به شناخت جامع دارد که ایشان و تیم مدیریتی آن ان‌شاءالله کار را به سرانجام خواهند رساند.

این عضو شورای شهر تهران گفت:‌پس از اینکه دوره گذار از انتصابات را پشت سر می‌گذاریم باید برنامه‌ها ناظر به سند ارائه شده توسط شهردار تهران باشد و از لایه راهبردها وارد برنامه اجرایی شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول