اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

اعزام پزشکان عتبه حسینی به شهرهای مختلف عراق/ درمان کرونا و سرطانِ کودکان رایگان است

آستان قدس حسینی در کنار اجرای طرح درمان در محل برای شهروندان عراقی به صورت رایگان، هزینه تشخیص و درمان بیماران کرونایی و سرطانی زیر ۱۲ سال را تقبل کرد.

اعزام پزشکان عتبه حسینی به شهرهای مختلف عراق/ درمان کرونا و سرطانِ کودکان رایگان است

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، آستان قدس حسینی به منظور کمک به نیازمندان این بار طرح درمان در محل شهروندان عراقی را به صورت رایگان اجرایی کرد؛ به طوری که در این طرح، تیمی از کادر پزشکی و درمانی به شهرها و روستاها رفته و به نیازمندان و به ویژه محله‌های فقیرنشین که توانایی تأمین هزینه‌های درمان را ندارند، خدمات پزشکی ارائه می‌کند.

بر اساس اعلام آستان قدس حسینی، خدمات درمانی و پزشکی برای بیماران کرونایی یا سرطانی زیر ۱۲ سال نیز رایگان خواهد بود و هزینه‌های درمان این افراد از سوی حرم حسینی تأمین می‌شود.

بر همین اساس، نخستین برنامه کادر پزشکی و درمانی آستان قدس حسینی سفر به شهرهای اطراف کربلا است که در این مرحله به یکی از روستاهای طویریج اعزام شدند و به مدت سه روز در آنجا به بیماران نیازمندان خدمت ارائه می‌کنند. پس از آن نیز این تیم به سایر شهرها و‌ روستاهای عراق با اولویت مناطق فقیرنشین عراق سفر می‌کند.  

تیم پزشکی آستان قدس حسینی شامل نیروهای پاتولوژی و آزمایشگاهی، متخصص داخلی و ارتوپدی و همچنین داروساز هستند که در طرح درمان در محل قرار است به صورت رایگان شهروندان عراقی را معاینه کرده و در صورت نیاز اقدام به معالجه و درمان کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول