اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

رویکرد استکبارستیزانه جمهوری اسلامی، تنفر مردم دنیا از مستکبران را افزایش داده است

یک فعال سابق دانشجویی با اشاره به رویکرد استکبارستیزانه جمهوری اسلامی گفت: امروز تنفر از اقدامات غیرانسانی کشورهای استکباری آنقدر زیاد شده که همواره تظاهرات زیادی در نقاط مختلف جهان در علیه سیاستها استعماری و ضدانسانی مستکبران برگزار می شود.

رویکرد استکبارستیزانه جمهوری اسلامی، تنفر مردم دنیا از مستکبران را افزایش داده است

امیر فتوتی فعال سابق دانشجویی و از ادوار اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به نزدیک شدن به 13 آبان و روز ملی استکبارستیزی گفت: مردم در سال 1400 استکبار ستیزی خود را متفاوت از سالهای گذشته و با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری رقم زدند. کنار زدن دولتی که ادعای کدخدا بودن مستکبرین جهانی را داشت و رای به دولت مردمی آقای رئیسی که با شعار احیای آرمان‌های اصیل انقلاب پا به صحنه گذاشت، بزرگترین استکبارستیزی عملی این ملت بود.

فتوتی با بیان اینکه استقلال، آزادی، دفاع از مظلوم و استکبارستیزی عناصر اصلی هویت این انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: از طرفی جامعه جهانی نیز کم‌کم درحال قبول این موضوع است که دولت‌های استکباری جایگاه خود را از دست داده اند و دیگر قدرت قبل را ندارند و مردم و دولتهای آزاده دنیا در حال تغییر مناسبات خود با این کشورها هستند.

وی  با اشاره به رویکرد استکبارستیزانه جمهوری اسلامی گفت: این رویکرد باعث شده تا امروز تنفر از اقدامات غیرانسانی کشورهای استکباری افزایش یابد و آنقدر زیاد شود که هر از گاهی تظاهرات زیادی در نقاط مختلف جهان در علیه سیاستها استعماری و ضدانسانی مستکبران برگزار می شود. جنبش های درونی این کشورها که برآمده از نفرت مردم از سیاستهای آن کشورهاست نیز فعال شده اند و معترض رویکردهای کشورشان در قبال سایر کشورها هستند.

فتوتی یادآور شد: کشورهای استکباری از درون نیز دچار اضمحلال شده اند. جنبش جلیقه زردها، جنبش سیاه پوستان و جنبش های ضدسرمایه داری نشان دادند که این کشورها حتی توان مدیریت صحیح بر حقوق شهروندان خود را نیز ندارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول