اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سارقان موبایل قاپ با ۲۰ فقره سرقت در ورامین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری سارقان موبایل قاپ حرفه ای با 20 فقره سرقت در شهرستان ورامین خبر داد.

سارقان موبایل قاپ با ۲۰ فقره سرقت در ورامین دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درپی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت گوشی همراه آنان تحقیق و بررسی این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ هایی از متهمان بدست آورده و با انجام تحقیقات فنی و میدانی و همچنین تقویت گشت های کنترلی ۲ سارق حرفه ای را که با یک موتورسیکلت اقدام به سرقت گوشی همراه شهروندان می کردند شناسایی و در عملیاتی ضربتی جداگانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه با اشاره به دستگیری ۲ نفر مالخر در این رابطه افزود: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۲۰ فقره سرقت گوشی همراه شهروندان درسطح شهرستان ورامین اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار عزیزی با توصیه به شهروندان خاطرنشان کرد: هنگام صحبت کردن با تلفن همراه، آن را به گونه ای در دست بگیرید که خارج کردن و قاپیدن آن به سادگی اتفاق نیفتد.

وی در پایان افزود: از رها کردن موبایل روی میزکار و داشبورد خودرو که می تواند باعث تحریک سارقان و موبایل قاپ ها شود خودداری نمایید و در صورتی که پیاده روی می کنید حتی المقدور از قسمت پیاده رو استفاده کنید و اگر به هر دلیلی مجبور هستید در قسمت سواره رو حرکت کنید در خلاف جهت حرکت خودروها راه بروید تا دید کافی نسبت به وسائط نقلیه ای که به شما نزدیک می شوند را داشته باشید.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول