اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

هشدار درباره 30 بیمارستان تهران/ پسماندهایی که بی‌‎خطرسازی نمی‎‌شوند

عضو شورای شهر تهران گفت: 30 بیمارستان در سطح شهر تهران، پسماندهای خود را بی‌خطرسازی نمی‎‌کنند و از مسوولین سازمان محیط زیست خواستار پیگیری داریم.

هشدار درباره 30 بیمارستان تهران/ پسماندهایی که بی‌‎خطرسازی نمی‎‌شوند

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی بابایی، عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر پس از ارائه گزارش معاون شهردار تهران اظهارداشت: در حال حاضر از حدود 169 بیمارستانی که در سطح شهر تهران وجود دارند، متاسفانه 30 بیمارستان بصورت کامل و درست پسماند خود را بی خطرسازی نمی‎‌کنند.

وی افزود: درخواست داریم که به این بیمارستان‎ها اخطاریه قانونی صادر شود و یک مهلتی برای تکمیل این فرایند داده شود و در غیر این صورت، جمع‎ آوری پسماند آنها متوقف شود.

این عضو شورای شهر تهران گفت: البته ضابط قانونی در این حوزه سازمان محیط زیست است و من از مسئولین سازمان محیط زیست خواستارم که این موضوع را به جدیت پیگیری کنند.

بابایی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از روش‌‎‌های بالا بردن سرانه فضای سبز، موضوع احیا و تملک باغات است،‌گفت: باید صرفا سرانه فضای سبز محلات را به ‎عنوان مبنای برنامه‎‌ریزی برای تملک باغات در نظر بگیریم که البته صرفا هم احتیاجی به تملک باغات نیست و می‏‌توان از این سرفصل بودجه نسبت به خرید زمین و ایجاد فضای سبز و باغ اقدام کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول