اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

استقبال از گزارش معاون زاکانی/لزوم بهبود وضعیت جمع‌آوری پسماندهای تهران

عضو شورای شهر تهران با اشاره به لزوم بهبود وضعیت جمع‌آوری پسماند و نظافت پایتخت گفت: پیمانکاران حوزه پسماند به قراردادشان معترض‌اند.

استقبال از گزارش معاون زاکانی/لزوم بهبود وضعیت جمع‌آوری پسماندهای تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌ ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر پس از استماع گزارش معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران اظهارداشت: این گزارش، گزارشی می‌شود که در شأن و جایگاه شورای اسلامی شهر تهران است؛ چارچوب آن برنامه پنج ساله سوم بوده، شاخص‌ها و تعهد 1400 و 1404 آن هم مشخص است. 

وی افزود: معاونان دیگر هم باید به این شکل به شورا گزارش دهند تا ما هم بدانیم تکلیفمان در قبال گزارش دوستان چیست.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر بحث زباله، پسماند و نظافت شهر جزو اولویت‌هایی است باید در  دستور کار قرار دهید. در محله هایی که می‌رویم مردم می‌گویند نمی‌دانیم از چه طریقی شهردار ناحیه فهمیده ما می‌خواهیم برای بازدید به آنجا برویم برای اولین بار  اینجا را تمیز کردند. 

امانی اضافه کرد: مردم نسبت به ما بدبین هستند و به قول یکی از دوستان در شهرداری هنوز فرهنگ شاهنشاهی در برخی حوزه‌ها حاکم است. چرا باید وقتی مسوولی می‌رود باید آنجا را تمیز کنند و رها کند تا وقتی مسوول بعدی می‌خواهد بیاید.

وی بیان داشت: از شهردار ناحیه که می‌پرسیم می گوید پیمانکار به قراردادش معترض است.  با حداقل قیمت قرارداد بسته شده و در حال حاضر قیمت‌ها بالا رفته و برای پیمانکار نمی‌صرفد.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: همه پیمانکاران حوزه خدمات شهری در بخش پسماند به قراردادشان معترضند و خواهش می‌کنم این نکته مدنظرتان باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول