اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش مدیرعامل گل گهر به حضور در لیگ قهرمانان آسیا: هنوز چیزی به ما اعلام نشده

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان نسبت به احتمال حضور در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

واکنش مدیرعامل گل گهر به حضور در لیگ قهرمانان آسیا: هنوز چیزی به ما اعلام نشده

محمد اسفندیارپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و جایگزینی گل‌گهر اظهار داشت: در این مورد تا الان چیزی به صورت رسمی به باشگاه گل گهر اعلام نشده است. چون این باشگاه وابسته به شرکت بزرگ معدنی-صنعتی گل‌گهر و تابع سیاست‌های آن است، در صورت اعلام و در چارچوب سیاست‌های اصلی شرکت و مد نظر قراردادن منافع ملی و سیاست‌های کلان ورزش، با نظر مدیرعامل و هیات مدیره شرکت اقدام لازم صورت می‌گیرد. 

وی افزود: در صورت اعلام فدراسیون و چنانچه شرکت تکلیف کند، مجموعه باشگاه هم با تمام توان وارد این مسابقات می‌شود و وظیفه دارد به نحوی شایسته در آن شرکت کند.

مدیرعامل گل‌گهر در خصوص اینکه آیا این باشگاه آمادگی حضور در رقابت‌های قاره‌ای را دارد، عنوان کرد: به نظر می‌رسد تیم ما در شرایط مناسبی ‌است که بتواند در این سطح شرکت کند. امیدواریم در صورت حضور نماینده شایسته‌ای برای فوتبال و میهن عزیزمان باشیم. 

وی در مورد اینکه آیا در صورت نیاز برای جذب بازیکن خارجی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اقدام می‌شود، گفت: لازم باشد تیم را تقویت می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول