اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی اشتغال در بشاگرد افتتاح شد

یکصد و نود و چهارمین مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی اشتغال هرمزگان با حضور مدیرکل کمیته امداد هرمزگان و جمعی از مسوولان استانی و محلی در بخش گوهران شهرستان بشاگرد افتتاح شد.

مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی اشتغال در بشاگرد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جلیل تراهی صبح امروز در حاشیه افتتاح این مرکز نیکوکاری گفت: این مرکز نیکوکاری به عنوان صد و نود و چهارمین مرکز در استان بوده و بعنوان یک مرکز تخصصی باید نسبت به توسعه فرهنگ کار در بین مردم منطقه را ایفا نماید.

تراهی افزود: نگاه کمیته امداد به مرکزهای نیکوکاری تغییر یافته و در حال حاضر این مرکز نیکوکاری تخصصی به عنوان بازوی مهم این نهاد محسوب می شوند و در حوزه اشتغال در آینده نزدیک فعالیت های حوزه در قالب برون سپاری به مراکز واگذار خواهد شد.

وی بیان داشت: مرکز کارآفرینی مسوول اشتغالزایی هستند و محدودیت برای تعداد اشتغالزایی ندارند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان اظهارداشت: در مجموع ۱۹۴ مرکز نیکوکاری وجود دارد که پیش بینی می شود تا پایان امسال به ۲۲۰ مرکز برسد.

تراهی ادامه داد: درآمد این مراکز نیکوکاری از ابتدای سالجاری تاپایان مهرماه امسال بالغ بر ۵۲۸ میلیارد ریال بوده که به نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد هرمزگان کمک شده است.

حجت الاسلام محسن مومنی، مدیر کمیته امداد منطقه شهرستان بشاگرد نیز در این مراسم گفت: امیدوارم با پشتیبانی کمیته امداد و نوع آوری مراکز نیکوکاری بتوانیم در ایجاد شغل و فرهنگ سازی بویژه بین مددجویان جوان و زنان سرپرست خانوار نسبت به قبل موفق تر باشیم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول