اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

قطع انشعاب گاز جایگاه غیر استاندارد CNG در استان ایلام

مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: انشعاب گاز یک جایگاه عرضه غیر استاندارد سوخت CNG در استان ایلام قطع شد.

قطع انشعاب گاز جایگاه غیر استاندارد CNG در استان ایلام

مهناز همتی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی و ایجاد شرایط ایمن برای خودروها به هنگام سوخت گیری، بازرسی مستمر از وضعیت استاندارد جایگاه‌های سوخت صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش کارشناسان استاندارد طی بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت گاز طبیعی فشرده(CNG) استان، یک جایگاه عرضه سوخت CNG که به دلیل عدم رعایت الزامات استانداردسازی و وضعیت ایمنی، در شرایط پرخطر قرار داشت، قطع انشعاب گاز شد.

مدیرکل استاندارد استان ایلام، این جایگاه‌ جهت قطع انشعاب گاز به شرکت ملی بخش فرآورده‌های نفتی و شرکت گاز معرفی شد و گاز این جایگاه تا برطرف شدن موارد بحرانی قطع خواهد ماند.

همتی در ادامه با اشاره به اینکه، در حال حاضر بازرسی دوره‌ای از ۷۹ درصد جایگاهای CNG در سطح استان انجام شده و این جایگاه‌ها دارای گواهینامه معتبر بازرسی سالیانه و یا ادواری هستند، افزود: یکی از اهداف مهم بازرسی از جایگاه‌های سوخت CNG، الزام جایگاه‌ها به انجام عملیات بازسازی و نوسازی مخازن سوخت و حفظ و ارتقای سطح ایمنی مصرف کنندگان است.

همتی در پایان از مصرف کنندگان خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکل در عرضه سوخت از قبیل وجود نشتی، عدم وجود تجهیزات ایمنی، استاندارد نبودن شیلنگ و نازل و ... موارد را از طریق سامانه گویای ۱۵۱۷ در طول شبانه روز به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول