اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

موفقیت جودوکاران ناشنوای خراسان رضوی در مسابقات جهانی

رئیس هیئت ناشنوایان خراسان رضوی گفت: تیم ملی جودوی ناشنوایان کشور با حضور 2 نماینده از خراسان رضوی(علی سلحشور و مصطفی سفیدی) حائز عنوان سوم تیمی در مسابقات جودوی قهرمانی ناشنوایان جهان شد.

موفقیت جودوکاران ناشنوای خراسان رضوی در مسابقات جهانی

محمدرضا شیخ‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد از درخشش جودوکاران ناشنوای خراسان رضوی در مسابقات جودوی قهرمانی ناشنوایان جهان خبر داد و  بیان کرد: جودوکاران ناشنوای کشورمان با کسب یک نشان نقره و ۲ برنز در مسابقات قهرمانی جهان جودو ۲۰۲۱ ناشنوایان فرانسه، به کار خود پایان دادند.

رئیس هیئت ناشنوایان خراسان رضوی با بیان اینکه تیم جودوی ایران متشکل از علی سلحشور، مهرداد بداغی، مصطفی سفیدی، مسعود رستگار و امیرمحمد دفتری پس از اوکراین و روسیه، به همراه تیم میزبان یعنی فرانسه بر سکوی سوم ایستاد، گفت: علی سلحشور و مصطفی سفیدی به عنوان نمایندگان خراسان رضوی در ترکیب این تیم حضور داشتند اما متاسفانه مسعود سفیدی نیز پیش تر به عضویت تیم ملی درآمده بود که قبل از اعزام به علت آسیب‌دیدگی از حضور در این دور از مسابقات جهانی بازماند.

وی افزود: ناشنوایان جهان هر چهار سال یکبار در قالب المپیک ناشنوایان یا دیفلیمپیک گردهم می‌آیند، پس از این رقابت‌ها جودوکاران ناشنوای استان خود را برای حضور در رقابتهای المپیک ناشنوایان برزیل ۲۰۲۲ آماده می کنند که رقابتهای آن اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول